Europese en Nederlandse grenzen moeten dicht voor vluchtelingen


Gast

#26

2015-09-03 21:12

Zorg eerst eens voor je eigen mensen, als er niemand meer bij de voedselbank loopt dan kunnen we kijken of der vluchtelingen kunnen komen. Wil je zo graag helpen ? Ga dan naar Syrie en ga daar helpen. Anders ben je maar een praatjesmaker achter een computer.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-09-03 21:15



Gast

#28 vol is vol

2015-09-03 21:20

#13: - Re:  

 vol is vol

 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-09-03 21:40



Gast

#30

2015-09-04 07:19

Zoek maar is artikelen over 'the backway' op kom je snel genoeg op afrikaanse krantenartikelen die mensen aanmoedigen om Naar europe te gaan want dit is zo goed voor de economie. Ik ben zelf een halfjaar in afrika geweest en een onderzoek gedaan voor een Gambiaanse universiteit  naar wie en waarom de backway voor mijn vertrek vond ik ook dat we ze moesten opvangen totdat ik de realiteit zag. Ik zeg niet dat de echte oorlog fluchtelingen niet opgevangen moeten worden maar die zouden genoegen nemen met elke vijlige locatie. Het is veel makelijker om die in afrika te vinden overigens. Waarom willen ze allemaal naar het noorden? €€€€  Waarom spreken zo veel engels? Door hun roots. Waarom zijn het zoveel mannen? De vrouwe  daar willen wel hun eigen land opbouwen de mannen zijn erg lui ingesteld. De mannen die mogen meer vrouwen hebben dus er zijn altijd bergen mannen zonder gezin oja je raadt t al de armere krijgen geen vrouw. En die gaan dan maar op zoek naar geluk maar er voor werken Ho maar. Ik heb t met eigen ogen gezien.

Het bieden van opvang zal enkel meer economiese fluchtelingen hierheen halen. 


Gast

#31

2015-09-07 09:32

Ik heb de luxe kleding van de overwegend jonge mannelijke vluchtelingen gezien, hun dure mobieltjes. Ik heb in Budapest gehoord wat zij luidkeels eisen. Ik heb gezien wat ze allemaal weggooien. En ik heb gehoord en gezien dat er maar weinig Syriërs bij zijn. Niet wij moeten ons schamen, maar de moslim landen waar ze vandaan komen en thuishoren. Dit heeft alles weg van een georganiseerde volksverhuizing!

Gast

#32

2015-09-09 06:05

Genoeg is genoeg

Gast

#33

2015-09-11 11:19

De (buitenlandse) mensen nemen andere landen op maar houden de huidige cultuur niet in stand! Eerst aanpassen dan pas binnenkomen! Zo zou het andersom ook moeten.

Gast

#34

2015-09-13 20:23

Er komen problemen van de vluchtelingen die we opvangen
aha

#35 Jullie hoeven niet bang te zijn voor het onbekende

2015-09-15 18:19

De reden dat vluchtelingen hier zijn omdat ze vluchten voor de extreme moslims. Ze gaan juist weg van geweld.

Nederland en de rest van Europa zullen er alleen maar rijker van worden als we de grenzen openzetten, dat is ook gebeurt toen we ons bij Europa aansloten.

Wees geen pussy en sta open voor deze mensen die ons heel wat wijsheid kunnen bijbrengen.

 


Gast

#36

2015-09-16 12:29

Dit is een probleem van de héle wereld. Niet alleen van europa.
Op deze manier mensenstromen toelaten geeft grote problemen

Gast

#37

2015-09-17 15:42

Hulp is nodig maar niet hier maar daar.
En zit niet te wachten op een cultuurverschuiving vanwege problemen elders in de wereld.

Gast

#38

2015-09-17 18:40

Nu is het 7 jaar wachten op een sociale huurwoning, binnenkort 30 jaar,omdat de asielzoekers voorrang. Mensen die onder modaal verdienen kunnen amper nog de zorg betalen, bejaarden worden verwaarloosd. Asielzoekers krijgen de zorg gratis, met als gevolg dat wij nog meer moeten gaan betalen. Los het daar op. 80% van de asielzoekers zijn goudzoekers, want Servië is veilig,maar niet goed genoeg. Binnenkort is Europa niet meer veilig, want hoeveel gajes zit er wel niet tussen. We hebben de gebeurtenis Charlie al gehad. Bijna in de Talys. Hier hebben we rechten voor vrouwen en homoseksuelen. In de moslimwereld noemen ze homoseksualiteit een ziekte. We hebben zo hard gevochten dat iedereen mag zijn wie hij is, wat gaat er met die vrijheid gebeuren?

Gast

#39

2015-09-18 17:52

Omdat Nederland al te vol is. En eerst eens voor eigen bevolking
( denk aan bejaarden ) moet zorgen.
Valt mij op dat de meerderheid van de vluchtelingen mannen zijn.
Vang ze op in de omliggende landen van land van herkomst.

Gast

#40

2015-09-20 17:00

Deze terroristen hebben hier niets te zoeken. Trojaanse paarden zijn het, tijdbommen die het Christelijke en nu vredige Europa tot moslimstaat willen gaan dwingen. Deze mensen horen in Syrië te blijven, daar een verzetsgroep op te richten en gezamenlijk de vijand het land uit te jagen. Deze ruggengraatloze gelukzoekers hebben geen enkel recht op Europese hulp.

Gast

#41

2015-09-20 17:23

Omdat vluchtelingen pas vluchtelingen zijn als ze in het dichtstbijzijnde veilige land asiel aanvragen en niet gaan shoppen door heel Europa om uiteindelijk in Duitsland en Nederland terecht te komen. Daarbij, de AZC's puilen nu al uit door duizenden mensen die hier wekelijks aankomen. Genoeg is genoeg.


Gast

#42

2015-09-20 21:01

Islam is gevaarlijk veel gevaarlijker dan men aanneemt... dagelijks contact met iemand in Pakistan waar dagelijk mensen in de fik worden gestoken door Moslims.. Radicale moslims zijn alleen echte volgelingen van Mohammed. Die was radicaal, gebruikte terreur om angst in de harten van de ongelovigen te bewerken. Trouwde met een 6 jarig meisje en consumeerde het huwelijk toen ze 9 was.. Te erg.. dus iedere moslim die zijn geloof serieus gaat nemen gaat doen wat Mohammed deed.. Daarnaast zie je weerbare mannen binnenkomen terwijl de echte vluchtelingen, vrouwen en kinderen, wezen en weduwen en vervolgde en uitgeklede christenen er nauwelijks tussenzitten. Het is goedkoper om in de regio op te vangen..

Gast

#43

2015-09-25 09:57

Wil dat mijn kinderen en kleinkinderen een veilige toekomst krijgen zonder geweld, haat, geen moslim druk of agressie, aanslagen, onze europese cultuur word onder druk gezet omdat er een paar leiders met macht en geld dit veroorzaken, wij zijn hier niet verantwoordelijk voor, door een smerig politieke vieze bende, en wat kunnen we doen??????

Gast

#44

2015-09-25 13:29

Nederland moet Nederland blijven. Het is al bijna te laat! Kijk wat er om u heen gebeurd. Heb je kinderen lief! Stop met ons te laten misbruiken.

Gast

#45

2015-09-25 17:49

Het word steeds gekker geem veiligheid meer op straat en het gaat gebeuren dat er gevechten komen tussen de vluchtelingen en ons eigen nederland

Gast

#46

2015-10-04 08:59

Het loopt uit de hand!!!

Gast

#47

2015-10-06 18:44

Er komen steeds meer vluchtingen.Ben met Geert Wilders eens.VOL IS VOL.
Ik woon in een huurwoning,straks kan ik geen andere huurwoning krijgen door die Moslims.De vluchtelingen moeten naar Rusland toe.

Wim

Gast

#48

2015-10-06 20:00

Niet nog meer vluchtelingen!

Gast

#49

2015-10-07 19:38

Door deze (economische-) vluchtingen kunnen situatie's ontstaan welke mij doet denken aan situatie's welke zich voor deden tijdens de tweede wereld oorlog. Wij hebben net zelf (hopelijk) een crisis achter de rug.

Ook nu wordt onze economie bedreigd.

Dat is nu al het geval met de huidige stroom vreemdelingen.

Hun uitkering ligt nu al hoger dan die van een AOW uitkering.
Velen Nederlandse ouderen, zieken en behoeftigen en andere zwakken in onze samenleving leven onder de armoedegrens !!
STOP deze uitbuiters, zo zielig zijn de meeste niet, hiermee brengen zij de oorlog binnen onze grenzen.


Gast

#50 Re:

2015-10-08 06:31

#25: Klompen en tulpen -  

 Helemaal mee eens!