Europese en Nederlandse grenzen moeten dicht voor vluchtelingen

...

#76

2015-11-15 11:48

meer aandacht voor de nederlanders


Gast

#77

2015-11-15 15:47

Zorg voor meer reclame over deze petitie op Facebook.. Krijgt ongetwijfeld meer handtekeningen zo.

Gast

#78

2015-11-15 16:30

Genoeg is genoeg

Gast

#79

2015-11-16 11:35

Al deze jonge mannen kunnen ook tegen de terroristen ten strijden trekken voor vaderland en vrijheid .
En niet in europa gaan zitten afwachten tot legers uit andere landen hun probleem oplossen .
En als onder deze vluchtelingen maar 1% slecht willenden zijn , dan hebben we al een aantal duizenden problemen binnen laten komen .

Gast

#80

2015-11-16 12:00

Ik voel mij niet meer veilig in de multiculturele achterstandswijk waar ik gedwongen moet wonen maat er te weinig huizen zijn.
Nederlandse

#81 Genoeg is genoeg onderhand

2015-11-16 12:02

Ik voel mij niet meer veilig in de multiculturele achterstandswijk waar ik gedwongen moet wonen maat er te weinig huizen zijn.

Ben je wel een mens als je je vooral inzet voor je eigen land

#82

2015-11-23 07:52

radicaliseren

Overal op de wereld ziet men het zelfde verschijnsel met vluchtelingen, en het radicaliseren.

Ieder persoon heeft zijn eigen denkwijze over iets, dat is goed dat we niet allemaal het zelfde erover denken als een ander. Men ontvlucht een land omdat ze zicht niet thuis voelen in in eigen land, men gaat opzoek naar een land dat waar men wel thuis zal voelen en wellicht veel meer vrijheden bied dan het land waar men vandaan komt. Dit is ook voorgekomen met Nederlanders die massaal emigreerde naar Australië, met alle gevolgen nadien. Duizenden Nederlanders emigreren in de jaren vijftig en zestig naar de andere kant van de wereld. Ze worden aangemoedigd door de Nederlandse en Australische overheid.

Maar eenmaal aangekomen blijkt de Australische bevolking minder gastvrij en het leven er harder dan was voorgespiegeld.

Dit laatste is absoluut niet verwonderlijk, omdat de bevolking aldaar ook een totaal andere cultuur hebben en opvattingen. Hieruit kunt u al opmaken dat het behoorlijk moeilijk blijkt te zijn om een ander bestaan op te bouwen. Bijna al die mensen (Nederlanders) zijn nog in Australië. Nu gaan we terug naar de vluchtelingen, die mensen willen ook hun land ontvluchten voor het geweld. Laten we hier geen misverstanden over bestaan, dat wij dit zeer goed begrijpen. Echter schuilt er achter het geheel een totaal ander iets, de opvattingen, cultuur verschil die zo groot is dan die van ons. Dit botst al behoorlijk, en dat wordt versterkt door jongeren die mee vluchten naar diverse landen waaronder Nederland.

Nieuws en Feiten heeft voldoende informatie verstrekt over de tuig wat de lands grenzen probeert over te steken, alles wordt in de prullenbak gegooid door onze regering. Waaronder, dat ze geen eten aannemen van ons, geen voedsel of wat dan ook. Bij dat gedeelte zou er al een alarm moeten afgaan dat er iets over de grens probeert te komen dat totaal anders reageert dat wanneer een land zoals Griekenland en nadien andere landen die mensen proberen op te vangen en hun te voorzien van voedsel en drinken. Dan de vele vechtpartijen, het zomaar binnen vallen in huizen en het leven van die mensen op spel zetten zoals onveilig laten voelen in hun eigen land zoals huis.

Nieuws en Feiten heeft ook zeer duidelijk beschreven dat er 4 duizend ISIS strijders tussen die vluchtelingen zaten en allang de grens waren over gestoken. Absoluut geen reactie van de Nederlandse regering ook niet van Wilders. Nadien blijkt dat het aantal 4 duizend helemaal niet te kloppen, het blijkt te gaan over meer dan 10.000 ISIS strijders. Hier gaan dan al zeer veel Nederlandse politieke partijen compleet de mist in, om niet per direct de grenzen te sluiten, laat staan dat ze vooraf niet konden bedenken om die mensen te registreren en te onderzoeken op diverse ziektes die wij allang al niet meer hebben. De aanslagen die zij zullen gaan plegen, duurt ongeveer tussen een 4 a 6 maanden, de rest die mee willen doen en denken dat ze ook bij ISIS horen doen het per direct zonder er bij na te denken. De aanslagen die nu al zijn geweest, is absoluut niets dat wat iedereen nog te wachten staat. Dan zijn wij van Nieuws en Feiten zeer benieuwd hoe u dan over het geheel zult denken.

Wordt men dan kwaad op de regering? eist u dan pas actie en een halt voor het sluiten van de grenzen, nou dan is het allang veel te laat.

De meeste vluchtelingen die allang in Nederland zijn zal nadien nog meer problemen opleveren dan men ooit had kunnen bedenken. Een goed voorbeeld ervan is uit vroegere vluchtelingen, de vader en moeder groeien hun kinderen op zo goed als ze dat kunnen. Ineens vanuit het niets blijkt er alsnog een verbondenheid te zijn bij die generatie net het land dat waar vader en moeder vandaan komen. Die kinderen zouden zich moeten bedenken, als in hun ogen dingen gebeuren in het land waar ze oorspronkelijk vandaan komen, naar dat land terug te gaan en daar hun mening en opvattingen uitvechten. Zoals is gebleken is dat in zeer veel gevallen niet het geval, eerst gaan ze zich radicaliseren van kwaad naar erger in het land die hun vader en moeder is aangeboden door de regering. Het gevolg volgens die kinderen die zich radicaliseren, vormen een groep en die groep maakt het van kwaad naar nog erger. Terwijl ze in hun eigen land waar zee oorspronkelijk vandaan komen gaan vechten en aanslagen plegen, gaan ze dit doen op burgers die totaal niets te maken hebben en of iets kunnen doen wat er in hun land gebeurd aan gruwelijkheden.

Onschuldige burgers die totaal niets te maken hebben met wat hun regering en of leider uitvoert in land van afkomst, het enige wat wij allen als burgers kunnen doen is proberen hulp aan te bieden zoals in geld en of spullen. Blijkbaar begrijpen ze dat niet, dus een behoorlijke achterstand in het leren hoe iets in elkaar zit wat burgers wel en niet kunnen doen voor hen. Voorbeeld is de hulp voor opvang toen die mensen de grens overkwamen, vrijwilligers mensen zoals u en ik die ons inzetten om een ander te helpen in nood. De regering kan alleen toestemming geven aan deze vrijwilligers dat er opvang plaatsen gerealiseerd mag worden verder niets. De burgers die wel of niet ervoor betaald worden om al die mensen zo goed mogelijk op te vangen, het komt al keer op keer voor dat dit zelfs al niet eens wordt gewaardeerd door de vluchtelingen.

Acties, demonstraties en opvang weigeren.

Wanneer men logies nadenkt als dat enig sinds mogelijk bij de meeste Nederlanders, mensen worden opgevangen tot zover dat mogelijk is met de middelen die wij hebben. De vluchteling denkt daar totaal anders over zoals dit ook meerdere malen naar voren kwam in het nieuws zoals wij dit al zeer lange tijd geleden zelf al hebben beschreven. Zeer veel van die vluchtelingen gaan naar een land dat waar zij het meeste geld kunnen krijgen en de beste voorzieningen. Dit zijn niet onze woorden, maar de woorden van de het grootste deel van de vluchtelingen. Nu zijn ze hier, zijn op alle punten totaal niet eens wat er aangeboden wordt, het komt er eigenlijk hierop neer dat ze per direct een woning willen en geld om zelf hun eigen voedsel kunnen kopen.

Nu blijkt toch ineens de opvang goed te zijn, en dat is niet verwonderlijk als het regent, en de temperaturen behoorlijk aan het dalen is.

De vluchtelingen willen dus alles of niets, en gaan demonstreren???

Moment demonstreren bij de regerings-gebouw, om voor betere opvang. Of het ligt aan ons dat wij dit even niet goed begrijpen, die mensen zijn nog maar net een aantal weken hier in Nederland, en weten de regering te vinden en aldaar te demonstreren dat wij niet de voorzieningen aanbieden die willen hebben. Nogmaals je komt in een land waar dit absoluut niet op voorbereid was, in ieder geval de bevolking niet omdat Brussel zoals de Nederlandse regering zonder na te denken dit soort mensen binnen te laten. De regering scheept ons de bevolking zoals dit steeds gebruikelijker begint te worden, met een probleem die wij maar even op moeten lossen. Het is het zelfde u doet iets verkeerd en geeft een ander de schuld ervan, iemand anders naar voren schuiven om de bende die de regering ervan maakt, de bevolking zoals ook in de tweede wereld oorlog zelf konden oplossen.

Maar goed laten we terug gaan naar radicaliseren

Of ze nu wel of niet aangeboden hebben gekregen van onze prut regering, het zal nooit voldoende zijn voor dit soort vluchtelingen. Dan gebeurd er iets waar wij als burgers ook niet op hebben gerekend dat die vluchtelingen zich in dit land ook steeds meer gaan radicaliseren. Met als gevolg wat allang aan de gang is, aanslagen plegen, en wie zijn de dupe van dit geheel (de burgers) de burgers die eerst dit soort mensen helpt zo goed als dat mogelijk zal zijn, zijn ineens het slachtoffers geworden van dat soort tuig dat de regering ons in dit onze schoot heeft geworpen. En dit is niet alle door de president Rutte maar het hele kabinet wat wij hebben als "regering" die op alle fronten zich schuilt achter de bescherming waar wij voor betalen met ze allen.

En dat is nou puur onze reden dat wij van Nieuws en Feiten eerder een artikel hebben beschreven als echte puur soeverein redactie die niet de regering erkend zoals de koning van Nederland. Wij zijn mensen en geen personen zoals vele Nederlanders dat nog wel zijn, als u niet begrijpt dat dit betekend zult u eens als persoon eens uit moeten zoeken. Een voorbeeld hiervan kunt men vinden op de website ikclaimmijnnaam.nl echter hoe kan het ook anders dat zeer veel mensen de voordelen hiervan beginnen te begrijpen, maken ze er misbruik van en denken dat ze daadwerkelijk onschendbaar zijn. Jammer omdat ze hiermee de soevereiniteit en vrijheid die wij hebben een schande maken.

Waarom wij soevereiniteit hebben, heeft puur te maken met het feit, dat onze voorouders, oma's en opa's in de oorlog voor het land Nederland heeft gevochten, en ins die vrijheid gegeven waar iedereen kan van genieten. Zoals in de eerste en de tweede wereld oorlog zijn er ongelooflijk veel slachtoffers door gevallen, dat waren burgers. Omdat jullie als persoon leven, kan de regering de staat der Nederlanden daadwerkelijk alles met u doen wat zij willen. En dat mag wel duidelijk zijn, hun bende de oorlogen die zijn veroorzaken, moeten wij als burgers opknappen. De laatste oorlog was ver van jullie bed show, echter dit geheel staat zo dicht al weer bij onze voordeur dat vele denken. De regering en alles wat een zogenaamde hoge functie hebben, heeft er totaal niets van de oorlogen die zijn geweest geleerd. En de burgers van Nederland een groot gedeelte ervan de meeste bedoelen, ook niet ondanks dat de meeste ieder jaar bij de herdenking van de vele slachtoffers die zijn gevallen in de oorlog voor onze vrijheid.

Schande burgers van Nederland, schande jullie moesten jullie schamen dat jullie niet voor onze vrijheid opkomen en de regering dit eens duidelijk maakt dat hoe zij ons land proberen te regeren totaal naar de knoppen helpt. Is het te laat om er iets aan te doen, NEE. Er is wat aan te doen om uw stem duidelijk te maken dat u in een Vrijland leeft en dat zo wil houden, waar uw voorouders, oma's en opa's daarvoor gesneuveld zijn een daadwerkelijk eergevoel geven dat ze niet voor niets gestorven zijn. Omdat nog even duidelijker te maken, als zij niet voor onze vrijheid hadden gevochten, had u en ik niet eens bestaan.


Gast

#83

2015-12-08 13:17

Nederland is een klein en volle land. Het gaat slecht met mensen die hier wonen. Jaren lang wachten op een geschikte woning niet aan een baan kunnen komen enz.
Nederland moet denken aan zijn eigen mensen die dit land ook hebben helpen opbouwen en er in wonen aan onze ouder die lijden door inkorten op hun pension.

Mensen die hulp goed kunnen gebruiken maar er word gekozen om vluchteling van alles te geven en eigen mensen die hard werken belasting betalen mensen die recht hebben op een nieuwe kans.... gewoon aan de kant schuiven! Nederland was tot kort nog leuk om te wonen en werken maar het wordt steed minder want wij die hier onze hele leven wonen hebben LETTERLIJK NIKS TE ZEGGEN.
Turkije MILJOENEN schuiven van onze belastinggeld om vluchtelingen toe te laten in Turkije! Schandelijk waar zijn onze miljoenen omdat wij ze accepteren?
Wanneer zegt Nederland is een NEE want dat kan want er zijn genoeg landen die WEL doen.

Gast

#84 Re: Re:

2015-12-18 21:45

#55: - Re:  

 Klopt


Gast

#85

2015-12-21 05:41

Omdat ik t eens ben met de stellingen en ik ook vind dat grenzen dicht moeten en opvang in eigen regio moet plaatsvinden. Op deze manier werkt t niet zoals iedereen kan zien

Gast

#86

2016-01-08 15:03

Vind dat Nederlandse cultuur verdwijnt. Moslim geloof kent niet de zelfde normen en waarden. Kan mij ook totaal niet vinden met de huidige regering.

Gast

#87

2016-01-10 23:02

Om de veiligheid en toekomst van mijn kinderen en kleinkinderen, en het respect voor vrouwen, eigen volk eerst

Gast

#88

2016-01-11 19:58

Ik ben tegen vluchtelingen. Vol is vol.
Marie Cécile

#89 Re: Re:

2016-01-12 16:39

#13: - Re:  

 Alle immigranten  zijn geen vluchtelingen.


Gast

#90

2016-01-12 21:41

ik begin me ongemakkelijk te voelen met al die negatieve berichten ..

Gast

#91

2016-01-13 13:43

Ik vindt het heel angstig hoe veel er wordt verzwegen ook in de media.

De rem er op.
En grenzen dicht.

Gast

#92

2016-01-14 08:38

Ik voel mij ontzettend achtergesteld in mijn eigen land. Mijn kinderen man en ik wachten al 5 jaar op een sociale huurwoning maar voor ons kan niets geregeld worden. Mensen die nog niet eens een jaar in Nederland zijn, worden langzaam geplaatst in woningen waar wij al zolang op wachten.

Het gaat te ver en is echt absurd. Er is niet eens genoeg werk voor ons zelf. Zo word het alleen maar erger. Ik gun mijn kinderen een goede toekomst maar vraag mij af of dat nog wel gaat lukken hier in Nederland.

Wij draaien elke cent om om maar enigszins eten op de tafel te krijgen. Mijn man werkt 5/ 6 dagen in de week terwijl ik bezig ben met een opleiding, voor de kinderen zorg en ons 2 persoons huisje waar we met zijn vieren wonen onderhoud. 

Hun doen helemaal niets, krijgen alles kleding, eten drinken geld ov noem maar op. Zitten er ook nog serieus een stelletje tussen die vinden dat ze te weinig krijgen? Met tranen in mijn ogen besef ik dan dat hun meer krijgen dan wij, niks doen en nog zeiken ook.

Sorry maar ik vind het echt te erg voor woorden.


Gast

#93

2016-01-16 09:45

Heb in de situatie gezeten waarbij ik op een huurwoning zat te wachten. Maar omdat ik een inkomen heb en geen kinderen kwam ik in principe gewoon op straat te staan. Om in aanmerking te komen voor urgentie had ik eerst minimaal een half jaar een opvanghuis in gemoeten waar ik waarschijnlijk ook niet terecht kon omdat ik een inkomen heb. En omdat mijn inkomen iets boven minimum/uitkering grens ligt maakte ik dus nergens kans. Particulier huren kon ik niet, daar sta je dan als alleenstaande vrouw.
Gelukkig heb ik lieve mensen om me heen die me erg hebben geholpen en kwam ik uiteindelijk via hen bij een leuke, betaalbare particuliere huurwoning terecht. Alle instanties enz. hebben het af laten weten. En dan krijgen die lui wel op alles voorrang?!?! Wat als ik in een rubber bootje aanspoel zonder paspoort? Krijg ik dan ook een huis en geld enz. enz.?

Gast

#94

2016-01-16 20:13

Niet omdat ik tegen vluchtelingen ben maar omdat de oplossing van het probleem niet hier ligt maar daar.

Gast

#95

2016-01-17 13:08

omdat het een zooitje wordt in EU

Gast

#96

2016-01-17 13:11

Nederland moet voor de Nederlanders blijven. Daar hebben mijn voorouders hard voor gewerkt.

Gast

#97

2016-01-18 11:29

zie verhaal in de petitie, daar ben ik het helemaal mee eens !

Gast

#98

2016-01-18 11:34

De mensen in hun eigen land geholpen moeten worden.
Slechts mensen met geld kunnen hier heen komen.
Deserteurs mogen niet welkom zijn in dit reeds overvolle land.
Moslimisering is een plaag voor de mensheid.
Slechts haat is hun boodschap.
De boodschap van liefde door een Christen wordt niet geaccepteerd.
Het gaat nu zeer snel met het paard van Troje.

Gast

#99

2016-01-18 22:54

Niemand zit op die respectloze omhangers te wachten.

Gast

#100

2016-01-21 14:21

Discriminatie tegen eigen volk. Te veel economische vluchtelingen. Te veel alleenstaande mannen. Allemaal vechten ze hier hun oorlog verder uit. Al te veel moslims (hypocrieten) hier.