Edwin mag niet uit gtst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Edwin mag niet uit gtst.


Gast

#1

2012-01-22 21:46

Ik kan niet zeggen hoe jammer ik het vind dat Raynor uit GTST is. Ik snap de keuze ook niet goed. Ze hadden nog zoveel met ‘Ludwin’ kunnen doen, een huwelijk… Dat ze een kind zouden willen…. Dat het uitgemolken zou raken vind ik ook niet waar, kijk naar Ludo & Janine. Die vinden elkaar telkens weer, en dat is al zoveel langer aan de gang. En toch zie ik ook dat niet als uitgemolken. Een beetje een dooddoener, maar Edwin en Lucas horen bij elkaar. Het klopte gewoon, het was ook zo’n populair koppel. Daarom snap ik de keuze ook gewoon niet. Vooral niet omdat ze zo nodig een gezin wilden hebben… Eerst Huygens, dat mislukte. Nieuw gezin erin, want ze wilden graag een gezin. Dat werd goed ontvangen, ik vond heel de familie Bouwhuis leuk, Edwin het leukst. Vervolgens gaat na ruim een jaar Edwin dood? Gaat er bij mij niet in. En dat terwijl ik normaal altijd denk als mensen er uitgaan: ”het zal wel” ook al vond ik het een leuke rol, omdat het soap blijft. Dit is de eerste keer dat het echt een HELE rare keuze vind.

Ik blijf hopen op 1 of andere verhaallijn waarin Raynor terugkomt... Niets is onmogelijk in GTST, als je kijkt naar wat er al gebeurd is! Er zijn zelfs al hele theorieën geschreven op fansites, schrijvers, doe er wat mee.

Gast

#2 Re:

2012-01-22 22:25

#1: -

Ik ben het helemaal met je eens! Ik snap de gtst redactie ook niet goed, Edwin was een zo geliefd personage! En zoveel mensen keken of zijn gtst gaan kijken, vanwege de Ludwin-verhaallijn.. Ze hebben zoveel chemie!

Haha idd, ik hoop ook nog steeds dat Edwin nog op de een of andere manier terugkomt in gtst! En als dat niet kan, wat ik ook wel begrijp, maar heel spijtig vindt! Maar sowieso al heel mooi om door deze petitie te laten blijken, dat we het ontzettend jammer vinden! En natuuurlijk uit repect voor Raynor!


Gast

#3

2012-01-23 01:57

Ik vind het de domste fout die de schrijvers hebben kunnen maken om juist twee homo's te laten sterven in 1 maand alsof deze bevattelijker zijn voor ziekten etc etc.
De rol van Edwin was nog lang niet klaar en mensen zoals Bing en Noud die al helemaal uitgekauwd zijn blijven maar hangen in de soap.
Ik vind er helemaal niets meer aan en Edwin kan best terug komen alsof Lucas gewoon uit een droom ontwaakt , net zoals in Dallas ooit.
Maar Edwin was een hele geweldige rol en samen met Ferry hebben ze de tederste scènes van al die jaren GTS gespeeld en was er eindelijk eens iets leuks in GTST , maar nee hoor natuurlijk moest ook dat weer verpest worden.
IK WIL EDWIN TERUG IN DE SERIE !!!
Kevin

#4

2012-01-23 05:42

Hahahahahahaha!!! GE-WEL-DIG!!!!
Gistere zeg ik nog als GEINTJE tegen me ma: Hele rellen op internet vanwege Edwin die dood is. En een hele homo-beweging die beweerd dat ze expres homo's laten doodgaan. Zou me nix verbazen als ze een petitie openen ook...

Dus bedankt voor het smakelijk lachen :D
Ey ik vind het ook niet leuk voor Reynor en k vind het ook wel lullig voor zijn fans of de Ludwin aanhangers, maar c'mon... get over it.

Om jullie te steunen zal k mijn handtekening zetten, gewoon omdat het grappig is hahaha...
Maar wie der serieus denkt dat dit helpt... Dit zijn de feiten;
-Opnames lopen 2 maanden voor, dus zouden ze 2 maanden moeten schrappen om een ongeloofwaardig verhaal neer te moeten zetten over hoe Edwin ingevroren is geweest na z'n dood en weer tot leven wordt gewekt, of een droom die Lucas heeft in zijn coma... geloven jullie het zelf?
-Ik moet een nieuw grapje bedenken, nu deze is uitgekomen... AH! ik weet wat! We sturen massaal rouwkaarten op naar de redactie van GTST!! JEEEJ!!!

Gecondoleerd iedereen :P


Gast

#5

2012-01-23 08:43

dit hadden de schrijvers niet moeten doen. ze konden nog prima met het verhaallijn van edwin. kijk je had hem kunnen laten vechten tegen de ziekte, en beter laten worden. lucas gaf aan dat hij wilde trouwen... dus had dat laten doen.

Gast

#6

2012-01-23 14:04

laat hem weer terugkomen,please.........

Gast

#7 Volg ons nu ook op Twitter!!

2012-01-23 14:16

Speciaal voor deze petitie hebben we ook een Twitter account aangemaakt, volg ons ook daar! http://twitter.com/#!/actievooredwin

Gast

#8

2012-01-23 14:20

waarom moet een populair personage weg
van mij mag bing weg

Gast

#9 Re:

2012-01-23 14:41

#8: -  

 ja dan krijgt sjors nooit meer bram


Gast

#10

2012-01-23 14:57

deze petitie heeft natuurlijk geen enkele zin, maar ik teken wel omdat ik het dom vind dat er niet verder gegaan is met Edwin en Lucas. Een heel leuk stel samen en ik vond Edwin (Raynor) een hele sympathieke en leuke verschijning. jammer dat dit ook niet terug te draaien is.

Gast

#11 Re:

2012-01-23 15:40

#10: -

idd, heel mooi dat je wel hebt getekend, een terugkeer van Raynor zal er vast (jammer genoeg) wel niet inzitten maar we kunnen op deze manier wel ons medeleven/respect aan Raynor uiten en als er heel veel getekend gaat worden dan krijgt de redactie echt wel een signaal mee van alles.


Gast

#12

2012-01-23 15:41

PLEASE MENSEN, STEL ZOVEEL MOGELIJK MENSEN IN KENNIS VAN DEZE PETITIE WANT HOE MEER MENSEN TEKENEN HOE MEER ONZE STEM KLINKT!

Gast

#13

2012-01-23 16:12

Edwin moet blijven,

Gast

#14

2012-01-23 17:01

Ik vind het heel erg dat edwin uit de serie is geschreven. Ik persoonlijk en heel veel andere mensen die ik ken vonden edwin en lucas helemaal geen 'vervelend, klef of achterhaald' homo-stel. Juist heel mooi. Dus wat mij betreft is deze zet zeer onstrategisch want vele kijkers zullen hier door afhaken. En het is al helemaal stom dat hij er op zo een manier is uit geschreven dat hij nooit meer terug kan keren. Ik hoop dat dit nog ongedaan gemaakt kan worden.

Gast

#15

2012-01-23 17:03

EDWIN MOET WEER TERUG IN GTST KOMEN! DIT IS GEWOON NIET LEUK! :(

Gast

#16

2012-01-23 17:25

Ze kunnen het best op zo een manier schrijven dat edwin opeens wakker wordt als hij al in de kist ligt, dan kan het nog best spanned worden want ze kunnen het tot het laatste moment uitstellen dat iemand ontdekt dat ie nog steeds leeft. In het echt is het ook wel eens gebeurt dat iemand nog leefde toen hij al in de kist lag dus is niet eens zo heel onrealistisch.

Gast

#17

2012-01-23 17:40

Bestaat er niet zo iets al schijndood?

Gast

#18

2012-01-23 17:41

Slaat helemaal nergens op als hij er uit is, hoop dat deze actie helpt en edwin er weer in geschreven wordt ze kunnen best iets creatiefs verzinnen want alles is mogelijk in gtst. Ze gaan zo echt kijkers verliezen edwin was een van de populairste karakters..

Gast

#19

2012-01-23 17:47

Ongeloofelijk jammer dat edwin uit de serie geschreven is!
Het klopt gewoon niet!
Laat Edwin terug komen, anders haken heel VEEL! kijkers af

Gegroet...

Gast

#20

2012-01-23 17:49

ik denk dat de gtst schrijvers een hele grote fout hebben gemaakt om raynor er uit te schrijven moet je een terug denken en de kijkcijvers die omhoog gingen toen lucas en edwin iets hadden die kijcijvers gaan ze nu weer verliezen

Gast

#21 Re:

2012-01-23 17:50

#17: -  

 ja dat bestaat daar dacht ik eerst ook aan dat dat meschien kon gebeuren


Gast

#22

2012-01-23 18:18

als het door gaat dat edwin er uit ga, dan zal gtst denk de tent wel kunnen sluiten dan wil niemand meer naar gtst kijken uit boosheid

Gast

#23

2012-01-23 18:21

Ik snap gewoon niet waarom ze edwin dood hebben laten gaan?
Ik ben zo teleurgesteld in de gtst-schrijvers.
Wáárom edwin? Ze wilde toch het familiegevoel in gtst brengen en aandacht voor homo's?

Gast

#24

2012-01-23 18:22

Ik hoop nog steeds dat het allemaal een grap is ofzo, maar helaas is het dat niet.
Nu zien we gewoon nooit ludwin meer, nóoit meer :(
Ik vind het zoooo erg. Het voelt gewoon alsof ik een vriend verloren heb..

Gast

#25

2012-01-23 18:23

mijn vrouw kijkt altijd naar gtst die zal ook geen dag overslaan. savonds na de uitzending kon ze niet wachten tot de volgende uitzending en kroop achter de pc om de shortie van de volgende dag te bekijken. en nu edwin er uit is kijkt ze niet meer en ik ook niet!!!