Wij willen een Referendum over Bestuurlijk Nederland en BANKEN

Cor Nagel
De auteur van deze petitie

#26 Re:

2012-04-18 13:13

#24: - Dat valt ook onder de doelstellingen van de petitie, immers hoever gaat de bevoegdheid. aanstelling de euro en de eu hebben ze er zonder ons doorgeduwd. Verzin maar alvast hoe we deze bestuurders ter verantwoording moeten roepen. welke onderzoeksvragen ,welke archieven e.d.  ......we moeten blijven geloven anders is er niks meer bedankt voor uw reactie.  vergeet niet te delen.

 


Gast

#27

2012-04-18 15:17

Dit financieel systeem, gebaseerd op piramidespel waarbij geld wordt gedrukt uit t niets en wel rente wordt gevraagd welke niet gedrukt wordt is aan t eind van z'n levenscyclus !

En het echte probleem maar niet aanpakken.. namelijk de irreele infantiele , op piramidespel gebaseerde, fiatgeld printend en nog rente durven vragend , gebakken lucht beurzen , samenleving ondermijnend, burgerrechten uithollend, niets aan de reele economie toevoegend, geld uit de ECHTE economie afromende bancocratie die deze EU iov USA en FED stalinistische geloof genaamd Eurozone !

'The Economy' van tegenwoordig is .. de IRREELE economie en wel te verstaan gebaseerd op banken en beurzen waar NL slechts 742 Multinationals (maal gemiddeld pak m beet 1000 werknemers per NV in Nederland , dus minder dan 1miljoen werknemers ) zijn gevestigd terwijl er in NL 440.000 BV's zijn en 700.000 eenmanszaken... die tezaam zeker meer dan 3MILJOEN mensen van werk verschaffen en waarbij de eigenaar de werknemers WEL bij naam kent , en zijn beroep WEL met PASSIE uitvoert , die het BEST VOOR HEEFT met zijn werknemers en bedrijf...op LANGE termijn !

30 miljard in totaal voor ABN , tig x meer miljarden via EFSF .... en er komt natuurlijk nog meer om banken te redden in Europa...... En dat allemaal van FIAT-gelden ... Nog snel stiekum een handtekening zetten onder t ESM wurgcontract en we leven helemaal in een bancocratie ! Stakingsrecht wordt aangepakt, want het gaat niet om mensenrechten maar om economische rechten.. GoldmanSachs personen, die nota bene zelf valse papieren hebben aangedragen voor toetreding Eurozone, worden zomaar neergezet als premier, ongekozen en doen alle staatsbedrijven in de uitverkoop.. we weten wat privatiseren in de praktijk betekend..Bonussen , divident dus dat geld wordt uit de economie afgeroomd en de service wordt duurder, slechter en de burger heeft t nakijken..

Bij zorgen over bijv de ZORG heeft men NOOIT de geldpers aangezet.. oma in t verzorgingshuis kan makkelijk met 1x per week een douche... Een depri figuur na overlijden naasten en geen werk mag thuis kniezen en mogen zich ontwikkelen tot een doorgedraaide Alphen schutter omdat men de psychische zorg moeten wegbezuinigen.. (dan komt er een 'neutrale' doofpot commissie die eea gaat onderzoeken en verantwoordelijken vrij pleit )

Maar de banken????? Oh, hier heb je mijn portomonnaie , oh gebakken lucht bedrijf die iedereen opligt... Jij bent veel meer waard dan oma en een depri persoon!

Losers in de politiek!
Cor Nagel
De auteur van deze petitie

#28 Re:

2012-04-18 15:33

#27: - Beste gast je hebt helemaal gelijk.

Zit ik hier te wachten op de 71 ste handtekening, je zou toch zeggen dat het een hot onderwerp zou zijn maar nee ze hebben het goed voor elkaar (overheid) verdeel en heers. vertel u maar hoe ik deze site dan wel de petitie meer onder de aandacht kan krijgen. De media is al verslaafd aan geld. wij de burger krijgt geen kans om enige aandacht te verkrijgen. nee je moet rijk en beroemd zijn anders tel je niet mee.waar heb ik dat meer gehoord. De enigste hoop die ik heb dat de jeugd het oppakt en gaat twitteren. bedankt voor uw bijdrage.  deel au.b.    ik blijf mijn best doen thx.

 

 


Gast

#29 Re: Re: Ruchtbaarheid of wakker schudden..

2012-04-18 18:13

#28: Cor Nagel - Re:

Cor,

ik heb deze petitie ook op mijn FB gezet en een bevriende website gevraagd deze ook te plaatsen..

Just FYI .. ;)


Gast

#30 Re: Re: Re: Ruchtbaarheid of wakker schudden..

2012-04-18 18:22

#29: - Re: Re: Ruchtbaarheid of wakker schudden..

bedankt  we zien wel niet geschoten altijd mis.  nogmaals bedankt.


Gast

#31 Re: Re: Re: Re: Ruchtbaarheid of wakker schudden..

2012-04-18 18:33

#30: - Re: Re: Re: Ruchtbaarheid of wakker schudden..

Volgens mij ben jij Cor die ik ook op nujij ben tegengekomen.. Correct? Zo ja, dan ken je mij wel via nick Staat  op nujij ;)


Gast

#32 Re: Re: Re: Re: Re: Ruchtbaarheid of wakker schudden..

2012-04-18 20:02

#31: - Re: Re: Re: Re: Ruchtbaarheid of wakker schudden.. ja leuk staat ik ben weer geband ik nok met nujij.nl neem jij het met je scherpe tong maar over, dat is je wel toevertrouwd. pas op je ben zo geband. in de petitie stasat wel een krantje of zo .....mischien kan je die weel plaatsen worden ze helemaal gek. jijsuc6 daar. k om hier af en toe eff kijken.

de score van 75 nu is niet gek maar moet veel harder nog 59.925. mogelijk komen ze met slecht nieuws en gaan mensen hier over praten ...delen.

 

Cor Nagel
De auteur van deze petitie

#33 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ruchtbaarheid of wakker schudden..

2012-04-18 21:41

#32: - Re: Re: Re: Re: Re: Ruchtbaarheid of wakker schudden.. Ook de telegraaf staat de link niet toe het lijkt hier USSR wel van vroeger    HELP svp

 


Gast

#34 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ruchtbaarheid of wakker schudden..

2012-04-18 22:39

#33: Cor Nagel - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ruchtbaarheid of wakker schudden..

Ik help niet allen jou, ik denk dat ik ook mijzelf help en vele anderen.. of ze t nou weten of niet maar je hebt gelijk... de waarheid of iig een ander reeel geluid wil men via massamedia maar niet ventileren...  Al gaat t maar om de discusie! Nog erdan dan in Urk atheisme prediken, lijkt t .. oh wacht, de Euro is eigenlijk ook maar een geloof ;)

Maar ok, we blijven strijden :D    Do not worry, you are not alone!


Gast

#35

2012-04-18 22:40

Geachte heer, is het nieuws als er word opgeroepen tot het houden van een referendum.
Graag vragen wij u beleefd enige aandacht aan dit onderwerp te schenken ( waarvoor onze dank)

Er is daar voor een petitie gestart. http://www.petities24.com/forum/30187#rabobank

Tekst:
#1
2012-04-17 13:11


Veel uit leggen is niet nodig. U weet wat de ondertekenaars bedoelen. Vestia schandalige salarissen corruptie welke aan de burger worden doorbelast. Vestia Griekenland bonussen. met het resultaat besparingen en hogere prijzen c.q belastingen.
Deze petitie is net gestart. succes hangt af van het delen en ondertekenen (aantal) van deze petitie.
Van de MEDIA hoeven we niets te verwachten die zijn verslaafd aan hun adverteerders. banken/overheden/multinationals.
Dus wij zijn op alleen (burgers) aangewezen dus deel en zeg het voort, geeft het door op in discussie sites, uw sportvereniging , de kroeg alles helpt. We hoeven immers NOG niet de straat op. hou u op de hoogte kijk af en toe naar de score. Nu kijken we toe en deden zover niets. Een referendum is een mahtig middel helemaal in lijn van de democratie.
Dent u lid van een politieke partij laat ze het lef hebben deze link op hun website te zetten, bijna iedereen stoort zich aan opgemelde misstanden. lings en rechts. het is gewoon een selectieve verrijking ten koste van U.
Deel deel deel deel deel a.u.b.




Het is een burger innatatief ( zover) succesvol.

De media doet echter niets . Geband op nu.nl / de telegraaf plaatst de link ook niet. (waar is de Democratie)

Daarvoor is er gekozen de verstuurde mail berichten in de petitie te zetten.

Met vriendelijke groet cor .
Deze verstuurd naar het AD

Gast

#36

2012-04-18 22:52

nederland wordt wakker....nederland ontwaakt...tune simon stokvis twghg


Gast

#37

2012-04-18 22:55

Een soortgelijk bericht Kopy +aanvulling naar de telegraag ik niet de hele tekst overnemen is daar een ander systeem. ook geen kopie.

Gast

#38 Re:

2012-04-18 22:55

#35: -

Zitten wel een paar spelfoutjes in, oh beste Cor... wellicht beter dit, door mij gewaardeerde schrijven , te doen zenden voor de Rose :D


Gast

#39 Re: gast

2012-04-18 22:57

#36: - Ik hoop het met een toch mooi aantal van 80 ( zonder media aandacht) ben ik niet ontevreden ... geeft het door nog maar 59200    WAT ZULLEN ZE GAAN ZWETEN> ik merk heel veel tegenstand en mijn computer doet soms vreemd.

bedankt voor het reageren.

 


Gast

#40

2012-04-19 00:00

Beste lezer,

U heeft gereageerd op een artikel op telegraaf.nl. Ons moderatingteam heeft uw reactie beoordeeld en vrijgegeven voor publicatie op telegraaf.nl. Binnen enkele minuten zou u uw reactie terug moeten kunnen vinden op de site. Klik hier om naar het artikel te gaan waarop u heeft gereageerd.

Met vriendelijke groeten,

Het moderatingteam van telegraaf.nl

PS. Dit is een automatisch gegenereerd bericht.

zonder link ....controle is goed maar waar op ???? ( zo krijgen we nooit aandacht)

Gast

#41 mail aan de SP

2012-04-19 11:45

Geachte webmaster. SP website.

Hier een burger zonder partij.

Ik wijs U op een burger innatatief m.b.t een petitie.

http://www.petities24.com/signatures/wij_willen_een_referendum_over_bestuurlijk_nederland_en_banken/start/80

Een Referendum geeft burgers (de macht bij voldoende stemmen) om anders te laten beslissen. (ongeacht welke partij) de bekende media willen hier geen aandacht aan besteden.
Onze vraag : zou U een link kunnen plaatsen. ( het innnatatief steunen)

Namens verontruste burgers van Nederland bijvoorbaat dank.

Wij plaatsen dit bericht in de petitie

Gast

#42 frieshdagblad mail.

2012-04-19 12:35

Geachte redactie Frieshdagblad.

Wij weten dat navolgende gevoelig ligt.
Het kunnen houden van een referendum is een machtig democratisch middel voor de burger zijn ongenoegen kenbaar te maken.

Om aan het aantal benodigde handtekeningen te kunnen komen is er uit gegaan van een vrije pers. (de media) die dit nieuws normaliter verspreid.
Zonder enige aandacht van de media is het benodigde aantal gewoon niet te verwezelijken. (zou het slechts een illusie zijn) t.w het recht op.

Wij vragen U beleefd ( de eenvoud) van de petitie ( en het vragen om (lees) recht) op onderzoek naar de belonningen bij de semi(overheid) en de bonuscultuur. Banken en cooperaties.
Link te beoordelen op rechtvaardigheid en redelijk en billijkheid. Verder het redelijkrechtsvermoeden hierover als burger te worden geinformeerd.

Petitie:
http://www.petities24.com/wij_willen_een_referendum_over_bestuurlijk_nederland_en_banken

We begrijpen dat het Bestuur (en) ders deze petitie en een eventueel te houden referendum niet op prijs zullen stellen. Zoals de meeste burgers hun aanstellingen en schandalige salarissen bonussen en beslissingen niet op prijs stellen. Maar Burgers daar zonder een Referendum machteloos tegen zijn. Wij zullen u niet vermoeien met voorbeelden die zijn er immers iedere dag.

Wij vragen U beleefd om de burger (en u zelf) een eerlijke kans te geven en de democratie een kans te geven de burger te laten weten dat dit een mogelijkheid is, de huidige beloningen c.q verantwoordelijkheden beslissingen van deze bestuurders onder enige druk te zetten en hier vragen bij te stellen.( zijn oordeel te kunnen geven)
Zo als u weet is er geen enkel persoonlijk gewin bij de petitie bijkomstig. Geen partijbelang gewoon burgers links en rechts. ( zie huidige handtekeningen)

Zover alleen maar tegen werking gekregen van de Media ( telegraaf ) ( ad) nujij.nl Nog geen twee dagen bezig.

Namens de bezorgde burgers van Nederland met aan u de vraag hun recht ( tot een Referendum) houden aan te geven /daarmee te kunnen opeisen dan wel over te informeren.
Bijvoorbaat 100.000 x dank.

M.b.t de tegenwerking zover wordt ook deze tekst geplaatst in de petitie. Zo dat achteraf tijdens het verzamelen van de handtekeningen aan toonbaar is dat de media het kon weten en het verzoek tot informeren is gedaan.

Gast

#43

2012-04-23 09:41

Hoe meer aandacht van de media en dat is wat ik betwijfel, daar de media er is om verwarring en leugens te zaaien.
Zelf kijk ik geen tv.meer alleen af en toe een leuke film, omdat het telkens weer blijkt dat we eenzijdig worden ingelicht...
Hoop echt dat het lukt om de goede aandacht, die dit onderwerp verdient, te krijgen en dat er ook nog leiders bestaan die het wel goed met de bevolking menen, zoals Pim Fortuyn, maarja die moest daarom uit de weg geruimd.
Er is geen crisis en toch worden we daarover voorgelogen, maar de mensen worden wakker daar ben ik van overtuigd !!!
De bodem onder de voeten van de leugenaars wordt almaar kleiner, totdat ze geen plek meer hebben om te staan en er niemand meer naar ze luistert.
Vriendelijke groet
Grace

Gast

#44

2012-04-25 11:54

Zeer goede zaak en laat alle banken staatsbanken worden met medewerkers met een normaal salaris en gedrag getoetst door de tweede kamer.

Lage Europese rente van 1 procent voor iedereen !

Gast

#45 Re:

2012-04-25 12:28

#44: - Tja centen halen bij de burger liefst de zwakste is het makkelijkste, natuurlijk niet uit eigen knip.

Deel aub deel de media doet niets.

 


Gast

#46

2012-05-01 20:33

Vind het echt een heel goede actie om de burger alleen al bewust te maken van de dictatuur van het (groot)kapitaal. Ik hoop van ganser harte dat er snel meer mensen de schellen van de ogen zullen vallen! Want er moet echt snel een kentering gaan plaatsvinden!!

Gast

#47 Re:

2012-05-01 20:47

#46: - als de jeugd meewerkt door te delen kan het heel hard gaan, help mee en deel. thx voor u bericht.

 


Gast

#48

2012-05-01 20:57

¨Het is geen mysterie om het storings patroon in de economie te projecteren veroorzaakt door rente. Als rente de schuld onomkeerbaar en voortdurend vermenigvuldigt in verhouding tot de noodzakelijke circulatie en steeds meer van iedere Euro gewijd wordt aan deze schulden, dan kan daardoor steeds minder van iedere Euro in circulatie aangewend worden voor de economie. Regulering kan slechts dit terminale proces vertragen.¨


http://holland4mpe.wordpress.com/category/wiskundig-geperfectioneerde-economie/


Gast

#49 Re:

2012-05-01 21:00

#48: - bedankt turtle63 we komen elkaar nog wel tegen, hij loopt weer ....de petitie dank U.

 


Gast

#50 Re:

2012-05-01 21:20

#44: -

Ieder rente niveau is terminaal, het beinvloedt alleen maar de levensduur tot terminaal falen.

http://holland4mpe.wordpress.com/category/wiskundig-geperfectioneerde-economie/