Minder Reclame Op Tv

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Minder Reclame Op Tv.

Rene

#1

2013-01-03 21:41

Goej zaak. Je wordt doodziek van al die reclame op de commerciele zenders. Nokken ermee
loesje

#2 Reclame

2013-01-04 16:01

Willem, al die reclame's zorgen er o.a. voor dat wij goede programma's kunnen zien. Als er minder reclame op de tv komt , kunnen de Publieke en commerciele omroepen geen mooie en goede progamma's maken. Die reclame's daar verdienen de omroepen aan., zodat zij weer o.a. progamma's kunnen kopen Als er dus minder reclame komt, en dus minder geld voor de omroepen, dan moeten wij weer omroep geld gaan betalen zo als jaren geleden het geval was. En als je dan geen omroep geld betaald dan ben je nog strafbaar ook , en dat wil je toch ook niet. Reclame's horen er nu eenmaal bij, of je het nu leuk vind of niet.
Tommy

#3

2013-05-13 20:11

Goede programma's....???? Hahahahaha!
Als er alleen reclames rond/tijdens goede programma's waren zag je nauwelijks reclames op TV

Gast

#4 kijk en luister geld

2013-05-23 19:21

Wie zegt dat wij zitten te wachten op al die commerciele zenders,gewoon kijk en luister geld weer instellen, en ja als je zwart zit kijken krijg je een bekeuring, waren goede oude tijden,3 zenders zijn genoeg,de rest kan er af, is allemaal van hetzelfde,ik kijk nooit live tv neem het gewoon op als ik iets leuks vind, dan spoel reclame heel snel door, wie wil er nou een film kijken op commerciele zenders,is gewoon niet te doen,eerst krijg je gemiddeld 8 minuten reclame en dan ook nog hun eigen reclame, en dan schijnt het nodig te zijn om gedurend de film banners is beeld te zetten,om aan te geven wat hierna op tv komt.ik heb een tv blad ik kan zien wat er op komt.

Gast

#5

2013-06-09 20:17

ik irriteer me een breuk aan al die reclames, bahh,
geef mij de film kanalen, hbo en nog 100 anderen maar ....waar de loos.............
RONALDR

#6 Ronald R.

2015-02-24 12:46

Willem,

 

Vergeet je medicijnen nou niet in te nemen.

 

Groeten,

 

Ronald


Gast

#7

2015-06-20 18:53

Omdat ik me irriteer aan de reclame tijdens films. Gemiddeld duurt een film 90min maar op tv met reclames 4 uur!!!

Gast

#8 Re: Reclame

2015-06-20 19:37

#2: loesje - Reclame 

 wat een onzin! Een film duurt 90 min maar door de reclames 4 uur. Ze willen hun zakken vullen. Zelfs film die al 10 jaar oud zijn en bijna niks meer kosten duren zo lang door die kut reclames!


Gast

#9

2015-07-25 22:26

reclame is klote ik ben van er schiet ziek van elke 10 minuten 25 minuten reclame  dit is te gek voor woorden meer dan 100 zenders en allemaal het zelfde een film kijken zit er niet in elke keer als je een film kijkt en je zit er net in is er weer reclame kap er mee doe gewoon geen relcame in de films doe het na of voor de films wand hier woord je gewoon gestoort van


Gast

#10 Re: Reclame

2015-07-25 22:31

#2: loesje - Reclame 

 en dit is gewoon onzin dus met ander woorden woorden we verneukt waar we bijstaan en wij nederlanders laten alles toe als de staat dit zegt sprinkt meer dan de helft van nederland kom eens op voor je mening laat je eens hooren

 

 


Gast

#11

2016-04-20 18:58

OPROTTEN MET DIE KUT RECLAMES!!!! , bedrijven die reclames maken die lopen slecht bedrijven die goed lopen hebben helemaal geen  reclames nodig die lopen zo al binnen als je afhankelijk bent  om je zelf te verkopen dan ben je toch een slecht funcionerend bedrijf deze bedrijven zijn afhankelijk van reclames om klanten te trekken bedrijven die niet in de reclame lopen en geen reclame voor hun  bedrijf maken die lopen al binnen die hoeven geen klanten te trekken die lopen zo al binnen

deze reclame zijn bloed irritant  zij doen voor als of wij in nederland in utopia leven terwijl merendeels van de nederlanders toch ellende en de goot kennen en in armoede leven deze reclames zijn gemaakt voor rijke capitalistische rijke stinker die denken  dat nederland  1 grote roze utopia wolk is de mensen  die inderdaat na aanlijding  producten van de reclames  gaan kopen zijn domme en reclame geilen mensen a als fritesous in de ah  voor 35% korting word verkocht en het staat dan in de reclame en je koopt het en je komt thuis en ja hoor overdatum  oplichting dus de reclames die je op tv ziet en radio is een en al oplichterij meestal is het klanten trekken en je vangt bot  en dan nog iets als je tv zit te kijken en je zit midden een verhaal van een serie of en film nodigd het mij niet uit om te wachten tot de reclame voorbij is ik loop eerder weg en heb de film of serrie al naast me neer gegooit en ik ga wat anders doen dan kunnen ze wel afbreken op het spannenste moment bij mij gaat dan de tv uit en ik ga  me met wat anders vermaken oftewel die reclames nodige mij niet uit om te blijven zitten ik vind deze reclames zweer verziekent irritand jammer dat de meeste nederlanders reclame geil zijn en hier nog steeds in geloven in de shit reclames  nogmaals zo als de reclames het doen voor doen is nederland een lux utopia paradijsje den schetst een verkeerd beeld wat nederland daadtwerkelijk is  nederland kent veel corruptie  in de politiek daarom juist veel armoede heers in nederland  mensen die mijn betoog niet aan zal staan dat zullen vast mensen zijn die alles voor elkaar hebben en alles maar kunnen kopen leven dus in rijkdom zij zullen dus in de corrupte zaligheid van de reclame op tv geloven , waneer ik ook zelf ook opmerk  is dat  er ook vaak in reclames word benoemt  dat alleen hoogopgeleiden tellen  bij elke reclame aan het eind van zo'n reclame word  gezegd slas zakelijk  dat men de reclame buro's in NL de gore moed hebben dat beeld te schetsen dat nederland allen maar hoog opgeleid moet zijn en  zakelijk moet funcioneren , dat er zelf gezegt word  in een reclame  zo hou je gezin lekker zakelijk waarom  in mijn optiek bestaat het leven niet alleen uit zakelijke hoog opgeleiden mensen  maar volgen die zijk reclames wel  idarling allen voor hoogopgeleiden dit het onder schijt maken  tussen arm en rijl en laag en hoog op geleid dat deedt adolf hitler ook in 1940 / 1945  onderschijt tussen arm en rijk  hoog op geleid en laag op geleid dat is onderschijt makken en dat is strafbaar ik ben niet opgeleid ik heb mijn school niet af gemaakt wederom weer in een reclame voor een verzekerings bedrijf  mogen alleen  hoog opgeleiden zich verzeken dus eigenlijk een soort  de aris ras mag wel maar de joodse of anders doen denkende of homen laag op geliede niet op geleiden niet 

 

 

KRIJG TOCH DE PLURRUS

 

ik haal mijn spullen 2e hands bij de kringloop en ik heb geen opleiding genoten  en ik zit in een psygiatrische instelling ik val dus buiten het ideale prototiepe mens zo zoals die rijke reclame geile hoog opgeleide mensen willen zien oje ik luister naar blues muziek jimi hendrix muddy waters bbking stevie ray vaughan crhis cain  en johnny winter valt vast ook niet onder categorie de idiale mens van tegen woordig 

 

Die reclames op tv is voor die gore tiefus rijke hoogopgeleide en zakelijke hoog opgeleide verzekerde !

 

 

 

KRIJG TOCH HOOG OPGELEID  DE SCHIJT !!!!!    


Gast

#12

2016-04-20 19:42

nog een bij koment factor  de programmas zijn net zo slecht als al die reclames!  reclame komt alleen goed van pas  als die sotte achterelijk idols op tv is anders niet !

Roy de groot

#13 Re: Reclame

2017-01-03 09:52

#2: loesje - Reclame 

Gode programmas ?????? moet je naar b.v Veronica kijken, de herhaal zender.

Chris

#14 Weg met die vele reclames

2017-01-04 12:48

Ik wordt helemaal gestoord van die vele reclames zoals zoveel mensen. Je kunt niet normaal een film kijken want om de 10 minuten is er al weer een reclame. Hoe moet je nog gezellig een film volgen met al die reclames. Nu kan je natuurlijk alles wel opnemen maar door steeds vooruit te spoelen wordt je ook stapel gek dan kun je beter met je game controller achter je spelcomputer gaan zitten en op de knoppen drukken. Natuurlijk verdienen ze geld met reclames maar ik zie eigenlijk weinig nieuwe films, aangezien het aantal reclames moeten er toch aardig wat films bijgekomen zijn. DUS NIET, alleen maar herhalingen en weer herhaling van herhaling een dag erna als het om series gaat. Zet dan het beeld op zwart en compenseer het via het abonnementsgeld want hier betaal ik toch niet voor!! Dan zet ik de tv uit maar betaal wel. Gewoon belachelijk. Ik ben ook van plan de commerciële zenders af te schaffen en alleen nog internet filmdiensten aan te schaffen. By the way, wie kijkt er nog reclame, bijna iedereen zapt toch door.

Edward

#15

2020-01-02 22:14

Zij vedienen aan abonnementsgelden, reclames, en wat is het resultaat:

Abonnementen werden steeds duurder en reclames langer in de afgelopen jaren.

De consument werd nergens mee gecompeseerd. 

Er wordt tijd dat zij serieuse maatregelen nemen en de recalmes aanzienlijk gaan verminderen, het liefst 1 reclame per programma. 

Anders hoop ik dat de consumenten meer en meer andere maatregelen nemen om ze te straffen !