Onno Hoes, Stap onmiddellijk op.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Onno Hoes, Stap onmiddellijk op..

patHollander
Gast

#1

2013-05-07 20:51

weg met hoes! heeft het zijn persoonlijke fete gemaakt maar het doet onze stad zeker geen goed!


Gast

#2

2013-05-07 20:55

Helaas niet goed geschreven en teveel spelfouten, verder goede actie. mng John Cornelis

Gast

#3

2013-05-07 21:06

de overlast van straat dealers is groter dan de overlast van coffeeshops

Gast

#4

2013-05-07 21:23

deze man is maastricht onwaardig.

Gast

#5

2013-05-07 21:39

Ze laten het expres zo uit de hand lopen om vervolgens omstreden wetten die onze privacy schenden erdoor te drukken.
Een ontevreden burger!

#6

2013-05-07 21:50

Hoelang blijft dit doorgaan? Onze kinderen lopen gevaar drugs op iedere hoek te koop. Doe je werk als burgemeester en pakt die drugsrunners op! En laat de niet ingezetenen hun jointje roken. Niemand heeft last van hun. Hier word drugs aan huis bezorgd dat kan allemaal in Maastricht maar een jointje roken niet. Kinderen worden lastig gevallen zodra ze uit de bus stappen in het centrum niet normaal meer !

Gast

#7

2013-05-07 21:50

Liever gister ès vendaog
p. mommers

#8

2013-05-07 21:57

Dus, met het vertrek van Hoes zijn we ook van de wietpas af? Ik denk het niet!
Let wel, ik neem onze burgemeester niet in bescherming maar het probleem zit hem bij de VVD in het algemeen.
Het kabinet Rutte I kwam immers met het voorstel om dit landelijk in te voeren.
Tekenen van deze petitie heeft naar mijn idee geen zin, al baal ik ook dat ik, sinds de invoering van die pas, regelmatig op straat aangesproken word door "strangers"...

succes ermee!

Gast

#9

2013-05-07 22:44

Hoes staat gelijk aan wanbeleid en energie/kapitaal verspilling.
Anonymous

#10 Onno Hoes

2013-05-07 23:11

Hhr. Hoes is op het moment aan het discrimineren en aan het zetten tot haat volgens de wet.
Discriminatie: "buitenlanders" worden geweigerd in de coffeeshop, uit opdracht van Dhr. Hoes daarbij overtreed Dhr. Hoes de volgende wet:
Wetboek:
Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden van 24 augustus 1815.
Artikel 1:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Het aanzetten tot haat: Dhr. Hoes heeft de coffeeshops opgedragen om "buitenlanders" te weigeren waardoor hij het personeel in de coffeeshop verplicht om te discrimineren, weigeren zij dit lopen zij het risico dat de coffeeshop waar zij werken tijdelijk gesloten gaat worden.

Wetboek:
Wetboek van Strafrecht boek 1. Algemene bepalingen
Titel:
V. Misdrijven tegen de openbare orde
Artikel 137d :
1. Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2. Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.

Gast

#11 Gemeenteraad kiest burgemeester niet de burger!

2013-05-08 00:33

Die man (vrouw) is altijd gepest op school volgens mij,dat merk je aan zijn beleid tegen buitenlanders en Maastrichtse burgers.Hij is een omhoog gevallen eigenwijze randdebiel.Daarbij moet hij van joodse komaf die de holocaust ook nog altijd gebruikt als smoesje dat dan alles mag en goed gepraat kan worden.Als we de doden herdenken op 4 mei (Duitse soldaten gevallenen mogen we niet herdenken,Voor wie niet?) ook zij hadden geen keuze toen.En dan op een pleintje schreeuwen dat we vrijheid samen afspreken wat we dus niet afspreken met Onno want hij is een achterbakse discriminerende burgemeester die alleen dingen doet die hem interesseren en hem naar Den Haag kunnen brengen.Waarom stond niet in de krant dat U bij de moskee was geweest?Na dat deze mensen er een paar keer om hadden gevraagd.Simpel Onno heeft niks op met BUITENLANDERS die negeert hij liever net als die mensen op de vinkenslag.Dat komt volgens mij weer omdat bepaalde culturen niet zo van dat homo geaardheid houden of er mee geïntrigeerd zijn,dan bestaan ze niet hè En dan die Maastricht multiculturele Hoofdstad hoe durft U daar aan mee te doen?een beleid waar toeristen in het openbaar gewoon worden gefouilleerd onder het mom van veiligheid en orde.Onno U verplicht mensen zelfs te discrimineren in een coffeeshop.U noemt dit onderscheid.Wat vind U ervan als we dit eens in ONS eigen land toepassen,Klink raar en naar vind U ook niet?Wel voor mij.Onno U hebt Maastricht samen met enkele leden van de gemeenteraad op plek 5 van crimineelste stad van Nederland gebracht,dank Julie.Bij de volgende gemeenteraads verkiezingen zullen we Julie bedanken.
KwalbertVerschwinden

#12 Onno Hoes

2013-05-08 07:13

kom op zeg het wordt hoog tijd dat deze blinde ruigpoot uil lekker oprot.
Altijd leuk om badges op je vestje te plakken Onno , maar denk nou eerst eens even na , voordat je de runners uit het zuiden , weer het zadel in helpt.

Staat vast goed op je C.V ..het verhogen v/d straat criminaliteit met zoveel procent binnen een paar weken ..Mischien moet je eens wat roze bloemen op dat enorme bord voor je kop plakken ;) .


Gast

#13

2013-05-08 08:13

Als die runners weg zijn, hopelijk durven de mensen dan gewoon weer over straat te lopen.
CoffeeshopNIEUWS.nl
Gast

#14

2013-05-08 08:18

Petition wordt gesteund door www.CoffeeShopNieuws.nl

Petitie inmiddels gepromoot op Facebook middels volgend bericht:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=520977184605014&set=a.159050670797669.28396.159047694131300&type=1&theater

Please Like! en Share! als je een FACEBOOK ACCOUNT HEBT !!!

Bij dit bericht / afbeelding staat de link naar het Petitie intro artikel dat ik heb overgenomen.
LINK naar post op CoffeeshopNieuws.nl : http://bit.ly/12d0i7z

Hoop dat velen de weg naar deze petitie zullen vinden !

Groet,
Peter Lunk
Beheerder www.Coffeeshopnieuws.nl


Gast

#15

2013-05-08 08:55

Onno hoes is een nepperd

Gast

#16

2013-05-08 09:36

Weg met de wietpas, weg met de straatdealers!

Gast

#17

2013-05-08 09:42

Onno hoes gaank noa hoes

Gast

#18

2013-05-08 09:46

Hoes je hebt gigantisch geblunderd, en je wilt het nog niet toegeven? Die 3 dagen dat de shops open zijn waren nog nooit zo relaxt in Maastricht sinds 1 Mei, geen 14jarige mannetjes die je godweet wat voor harddrugs willen verkopen. In plaats van dit tegen te gaan speelt hij gewoon mee met hun en laat zen loco burgemeester alles oplossen? Soms lachen ze met Belgie en onze regering maar dit gaat toch ook erg ver vind ik.
WEG MET HOES

Gast

#19

2013-05-08 10:16

We hebben te lang onze vrijheden moeten opHOESten. Nu opRUTTEN, OPzoutSTELTEN..weg met jullie NWO Agenda21 fascisme..amateur Illuminati..Jullie maken het leven kapot.

Gast

#20

2013-05-08 10:30

Gaank noa hoes, stad verpester...

 

 


Gast

#21

2013-05-08 10:35

Onno Hoes heeft geen gevoel voor de stad Maastricht, totaal niet.

Zijn hetze tegen de coffeeshops zet Maastricht wereldwijd op de kaart, maar niet positief. Zijn politieke ambities gaan voor alles, ook voor Maastricht en haar burgers. Onno is niet van deze tijd, hij is blijven hangen in de jaren dertig, toen cannabis nog een vies woord was. Ik kan me voorstellen dat de zakkenvullende drugsrunners het niet met me eens zijn, zij vinden Onno hun broodgever. Bah, wat een aanfluiting, deze volksverlakker.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-05-08 10:37



Gast

#23 Re:

2013-05-08 10:38


Gast

#24 Re:

2013-05-08 10:50

#21: -

amen..jah rastafari

CoffeeshopNieuws.nl

#25

2013-05-08 10:50

Nog meer exposure voor de petitie:

http://www.nujij.nl/politiek/petitie-onno-hoes-stap-onmiddellijk-op.22984788.lynkx

FF STEMMEN OP DIT NUJIJ.nl topic voor meer aandacht ;)

Greetz,
Peter Lunk