Stop de heksenjacht op ZZP'er in de zorg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop de heksenjacht op ZZP'er in de zorg.


Gast

#1

2014-02-10 16:23

jongens en meiden dit moet je tekenen dit is Niet goed

Gast

#2

2014-02-10 16:28

Door deze situatie, kan ik als zzp kraamverzorgende niet werken.

Gast

#3

2014-02-10 16:28

Kan niet aan het werk de eisen die er nu gevraagd worden zijn niet reëel
Wij zijn toch een zorg land

Gast

#4

2014-02-10 16:40

Goede actie! Deze heksenjacht moet inderdaad gestopt worden. Verzorgingshuizen en verpleeghuizen worden wegbezuinigd. Bij de thuiszorg vallen vele ontslagen. En dan is nu de ZZP'er in de zorg aan de beurt. Waar moeten al die zorgvragers nu naar toe? Goed geschoolde zorgverleners die met hun eigen onderneming nog STAAN voor de zorg worden om zeep geholpen.

Gast

#5

2014-02-10 16:50

zzp'r in de zorg doen!

Gast

#6

2014-02-10 16:51

Prima initiatief! Waar moet dat naartoe, nog meer werkelozen en geen handen aan het bed.

Gast

#7

2014-02-10 16:54

Super initiatief. Creëer een eerlijk en open speelveld voor zzp-er/zorgverlener en zorgvrager.

Gast

#8

2014-02-10 16:56

Prima actie!!!!

Gast

#9

2014-02-10 17:07

Heel fijn dat de ZZP Vereniging hiermee aan de slag gaat, want als eenling sta je toch tamelijk machteloos.
Albert

#10

2014-02-10 17:07

Door dit gedoe zijn de ziekenhuizen huiveriger en denken duurder uit te zijn!
Daarom ben ik nu al 11 maanden werkzaam in Zwitserland, zonder mijn gezin.
Dank overheid

Gast

#11

2014-02-10 17:07

De ZZPer moet blijven in de zorg! Goed opgeleide zelfstandig werkende verzorgenden en verpleegkundigen werken kostenbesparend en kwaliteitsverhogend!

Gast

#12

2014-02-10 17:15

Ja wij ZZPers zijn veel klantvriendelijker, vernieuwender en ook nog eens goedkoper
hebben veel minder overhead/burocratie  als instellingen , wie bedenkt het om ons niet te willen ?


Gast

#13

2014-02-10 17:31

Ik steun deze petitie.




Het is ongehoord, dat de huidige regering de werkwijze van de belastingdienst ondersteund.

Het gevolg is, dat ik zeer waarschijnlijk door onze regering gedwongen ben om een bijstand uitkering aan te vragen, want een zzper kan niewt in de WW.

Ik hoop dat deze petitie leidt tot het stopzetten van deze heksenjacht en dat de regering in gaat zien dat het met het land beter moet gaan en niet slechter.

Eigen initiatief om te werken wordt gestraft
i.p.v. beloond waar zijn ze mee bezig?

Groetjes Anna Strebicka

Gast

#14

2014-02-10 17:32

Persoonlijk heb ik er gelukkig geen problemen mee ondervonden en hoor dat ook niet in mijn directe omgeving maar sluit mij zeker aan bij deze petitie. Het word zzp-ers op vele vlakken al moeilijk genoeg gemaakt om over uitbuiting maar niet te spreken. Zonder ons zou de zorg er nog beroerder aan toe zijn dan het nu al is

Gast

#15

2014-02-10 17:34

Ik deel hem zoveel mogelijk! Bedankt voor het maken van de petitie.
Groet Marianne van Lierop

Gast

#16

2014-02-10 17:51

De belastingdienst is hypocriet ze werken zelf ook met ZZpers en deze moeten zelfs doen wat de directeur zegt, dus gezagsverhouding terwijl wij zelfstandig werken in overleg met cliënten.
wij lopen ook financiële risico,s
hebben meerdere opdrachtgevers,werken ook via bemiddelingsbureau,s wat ook gebruikelijk is in de zorg,dit geeft ook ondernemingsrisico,s
het is een softe sector die daardoor ook kwetsbaar is en dus makkelijk scoren van de belastingdienst.
het wordt tijd dat we is van ons af gaan bijten
ik hoop dat de petitie effect heeft zoals het beleid er nu uit ziet is er geen toekomst in op te bouwen terwijl je dit goed zou kunnen als zelfstandige in de zorg.
het beleid op dit moment in de gehele sector is nog nooit zo beroerd geweest als nu met alle onzekerheden,de overheid is geen betrouwbare partner en dit geeft de moraal geen spirit.
als de economie straks weer aantrekt blijven er maar weinig verzorgenden over en keren ze de zorg massaal de rug toe ten koste van de vergrijzing die nog moet beginnen
de overheid zou deze mensen moeten koesteren het gaat hier alleen om scoren en kaal geld op de korte termijn is mijn idee

gr walter

Gast

#17

2014-02-10 17:55

Deze regeling zorgt voor valse concurrentie tussen dure zorginstellingen waarbij geld een drijfveer is en ZZP'ers met hart voor het vak en voor de cliënten!

Gast

#18

2014-02-10 18:07

Ik doe dit werk al 25 jaar .Hoe zouden wij zorgverleners aan patiënten kunnen komen zonder dat een instantie ,waar mensen zich aanmelden ,controleert op werk ervaring en bijscholing ? Al die jaren werkte dat perfect en nu deze heksenjacht terwijl de zorg alleen maar toe neemt ? Hoe demotiverend wil men het hebben voor mensen die graag willen zorgen ?

Gast

#19

2014-02-10 18:15

Goeie petitie. Hopenlijk helpt het...wat willen ze nou?/ Moeten we allemaal de steun in???

Gast

#20

2014-02-10 18:23

Mijn collega's en ik willen graag aan het werk blijven in de kraamzorg! Wij zijn ons eigen visitekaartje, clienten krijgen goede zorg van ons!!


Gast

#21

2014-02-10 18:52

Ik ben erg blij met deze aktie van zzp nederland, de belasting zaait veel onrust. Na 23 jaar reguliere zorg met ontzettend veel bureacratie, kan ik nu de zorg verlenen met oog en tijd voor welzijn. Ik heb bewust gekozen om als zzper te werken!!!!!
florence nightingale

#22

2014-02-10 19:00

De overheid zet in op zo lang mogelijk thuis wonen, er zijn veel zzpers in thuiszorg werkzaam. Mensen kunnen mede door PGB keuzes maken,en niet naar een instelling als ze dit niet wensen.
Ik hoop dat als ik voor de keuze kom dat ik gebruik kan maken van de betrokken zzper, die er mede voor zorgt dat ik regie kan blijven behouden. Dus stop deze idiote actie.

Gast

#23

2014-02-10 19:48

Stop het uitroeien van de zzp,er,stop het uitkleden van de zzp,er Stop het weggooien van zelfstandig uitvoerende deskundigheid in de zorg! stop !!!

Gast

#24

2014-02-10 19:48

Het is werkelijk schandalig om de zzper in de zorg hun werk af te nemen. Allereerst zijn ze zo hard nodig, meer handen aan het bed. Bovendien komt het voor heel veel zzpers in de zorg als een volkomen verrassing dat plotseling hun geen VAR na aanvraag zomaar geweigerd wordt.
Willekeur en totaal geen respect voor het zware werk in de zorg.

Gast

#25

2014-02-10 20:08

ZZPer in de kraamzorg is een bewuste keus die voortkomt uit een passie voor zorg verlenen vanuit je hart. Onze toegevoegde waarde is dat de klant kiest voor een ZZper omdat wij als zorgondernemers weten in te spelen op de wensen en behoeften van de klant.