Eis het ontslag van Jozias van Aartsen


Gast

/ #7358 Re:

2014-08-13 21:35

#7355: -  Geloof nooit zomaar wat je ziet en leest op internet. Zeker niet in de tijd waarin het manipuleren van foto's en video's eenvoudiger is dan het ooit geweest is en door iedere amateur thuis gedaan kan worden op z'n pc-tje. Zeker niet in een tijd waarin iedereen gratis en voor niets een website kan maken waarmee hij zich kan voordoen als de grootste expert op elk willekeurig gebied.
Stel jezelf voortdurend de vraag: "Is dat wel zo?". Stel die vraag niet alleen bij informatie die jouw idee lijkt te ondermijnen, maar stel die vraag vooral ook bij informatie die jouw idee lijkt te staven. Vanaf het moment dat je dat niet doet, staat een gladjanus klaar om jouw mening voor jou te vormen. Bevrijd jezelf, gun jezelf de vrijheid van meningsvorming.

 

He, Pippo, de mensen met de ISIS vlag die "alle joden naar het gas"schreeuwden, en die afgelopen zondag met stenen gooiden, en journalisten bedroegen, zijn niet gefotoshopt! Ik zag ze niet op internet! Ik heb ze gezien en gehoord.

Verder, heb ik een vriendin van iraq wiens familie dagelijks met haar communiceert over wat daar gebeurt. De Christenen in Mosul zijn weggedreven, ze zijn ALLES KWIJT. En ja, er worden mensen gedood enne....

 

 "gun jezelf de vrijheid van meningsvorming." 

Jazeker! en dat betekent niet blind woorden!