Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Michiel Mans
De auteur van deze petitie

/ #7373 Re: onwelgevallige links

2014-08-14 13:12

#7355: -  Wacht, als een link hier geplaatst wordt naar een bericht, dat jou niet welgevallig is, dan vraag je naar bewijslast?

-"Wacht, als een link hier geplaatst wordt naar een bericht, dat jou niet welgevallig is, dan vraag je naar bewijslast?"-

Mmm..ik vind mijn "leuk geprobeerd" opmerking toch geen uiting van onwelgevalligheid. Eerder een van geamuseerdheid. Ik heb deze onwelgevallige reacties toch ook laten staan? Wat op zijn minst betekent dat onwelgevallige reacties niet a priori verwijderd worden. Toch?

-"Die driehonderdduizend links naar opruiende wordpress-pagina's die hier geplaatst zijn hoeven helemaal niks aan te tonen voor jou?"-

Driehonderdduizend? Eh, op het gevaar af van in herhaling te treden, kun je dat 'driehonderdduizend' eh..bewijzen?  Maar verder heb je wel een punt. Waarom de ene reactie wel op reageren (om bewijslast vragen) en de ander niet? Welnu, de reden waarom ik er nu wel op reageerde was deels omdat het op de pagina's stond waar ik nog even naar keek (min of meer toeval dus), en deels vanwege de nogal 'explosieve' inhoud van de betreffende twee reacties. Maar je mag het ook mijn perverse vooroordelen en selectieve belangstelling voor explosieven houden hoor.

-"Het internet zelf bewijst voortdurend dat het de grootste misleiding is die de mensheid ooit gekend heeft. Iedereen kan de grootste onzin en fantasie presenteren als DE waarheid."-

Zoals dat ISIS=CIA/Mossad verhaal bijvoorbeeld?