Feskens moet bij Willem II blijven!

Quoted post

Willem II supporter sinds 1985

#14 De Fes

2013-05-21 17:31

Mijn reactie op de mail n.a.v. het verlengen van de SCC.

Tragischer kan het eigenlijk niet. Ik dacht echt dat Willem II de goede weg was ingeslagen door echte clubmensen met meer respect te behandelen en dan krijg je vandaag te horen dat John Feskens wordt afgescheept met een sterk verlaagde aanbieding, met andere woorden: opgerot en weg ermee! Belachelijk en de tranen schieten hierbij in mijn ogen. Zit er dan werkelijk niemand meer op het pluche die een beetje kennis van zaken heeft en die clubmensen menselijk kan benaderen? Zeg dan gewoon eerlijk hoe de vork in de steel steekt en zeg tegen hem dat je niet verder wilt met elkaar, dat zou dan nog tot daar aan toe zijn, maar ben dan eerlijk! Buiten dat, mensen als Feskens moet je koesteren, er zijn er al zoveel buitengewerkt en mensen die de clubcultuur bewaken zijn al schaars....

Bedankt voor de mededeling omtrent de seizoenkaart, maar was ik het afgelopen seizoen met een goed gevoel (ondanks degradatie) huiswaarts gekeerd... bij deze zet ik zeer veel vraagtekens bij het evt. verlengen van mijn SCC! En dat na zo'n 25 jaar trouw (in goede en slechte tijden) een SCC op rij te hebben gehad.....

Willem II jullie stellen mij zeeer teleur! SCHANDE!!!!!!!!

groet,

Reacties

Serge

#120 Re: De Fes

2013-05-24 16:06:34