Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Quoted post

ink

#23

2014-06-19 13:17

Woaw Brabantse gastvrijheid staat hoog in het vaandel weer. Ooit was ons land ook in oorlog... maar ja we lieten dan ook vele joodse mensen richting gaskamer vertrekken. Wat voor last heb je er van als ze in de straat en in het park lopen? Of gaat men er vanuit dat een vluchteling alleen maar jat en andere overlast geeft?! Laat deze mensen lekker in die leegstaande gevangenis slapen. Of is het echt allemaal ikke ikke ikke geworden?! Uitspraken als ze snappen onze cultuur niet...ik snap jullie egoïstische cultuur ook niet. Het wordt tijd dat er weer eens een goede wereldoorlog komt en men leert te delen ipv te houden wat men hebt. Bah, schaam me Bredanaar te zijn.

Reacties

Lucifer

#27 Re:

2014-06-19 13:42:21

#23: ink -

Wat een lariekoek, als er in omringende landen grote problemen zijn zetten we onze deuren open en helpen we waar we kunnen. We weten dan ook dat het maar tijdelijk is en men vertrekt op een gegeven moment weer terug naar hun eigen land, bovendien gaat dit bijna geen problemen geven omdat de culturen en daarbij behorende normen en waarden redelijk identiek zijn aan de onze. De mensen die nu hiernatoe komen (somaliërs etc) hebben veel geld betaald om hiernatoe te komen en simpel en alleen om te kunnen profiteren en niks anders, waarom ga je anders de halve wereld over naar een koud land met een cultuur die geheel anders is dan waar je vandaan komt? We hebben al problemen genoeg met al die gelukszoekers die al in NL zitten. Je bent echt naïef als je dat niet ziet.


Gast

#82 Re:

2014-06-19 21:11:03

#23: ink -

Ja, vervang het woord asielzoekers eens door Joden. Misschien dat mensen zich dan wel de ogen uit de kop schamen.


Gast

#89 Re:

2014-06-20 05:25:13

#23: ink - Leuke mening maar een wereld oorlog erbij betrekken is kansloos. Er is genoeg brabantse gastvrijheid over. Maar asielzoekers in het centrum gaan houden is slecht voor Breda en ze hebben het al genoeg laten zien dat er overlast altijd komt van asielzoekers.

willem

#128 Re:

2014-06-20 16:53:34

#23: ink -

Dat slappe linkse gelul kennen we nu zo langzamerhand wel!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-06-23 06:21:00


Appels en peren

#346 Re:

2014-07-03 06:09:53

#23: ink -

Dan stelt u uw huis en uw portemonnee open. WO 2 is 70 jaar geleden, ZEVENTIG !!!!!, daarna hebben de mensen het in het land ook weer zelf moeten doen.

Ik vind eigenlijk dat wij heel Indonesie ook toe moeten laten want daar hebben wij ooit.............................

realist

#362 Re:

2014-07-04 15:36:51

#23: ink -

een heel naief antwoord.

Inderdaad komen deze mensen uit totaal andere cultuuur en zijn getraumatiseerd. Even heel kort de bocht,  maar wel eens een getraumatiseerd iemand meegemaakt? Die kunnen HEEL gek reageren hoor... Ik vraag me af hoe je het zou vinden als jij een asielzoeker naast je had wonen of jouw kinderen naar het Stedelijk Gym gaan en in de pauze al die adielzoekers tegenkomen....

 


Gast

#1450 Re:

2016-01-28 10:22:17

#23: ink -  eindelijk iemand waar ik het roerend mee eens ben, en zonder omhaal de vergelijking maakt met gastvrijheid en "onze" houding t.o.v. joden in de jaren '30. 

"We" waren toen geen haar beter!

 

gast

#1459 Re:

2016-02-01 12:31:10

#23: ink -  

Die echte goede oorlog is dichterbij dan jij denkt ! PS Massaverkrachtingen van Duitse, Zweedse en Engelse vrouwen en meisjes, geweld tegen homo´s, verkrachtingen in AZC´s, agressie tegen hulpverleners. Noem maar op. En idd waarom zou ik mijn hele leven belasting betalen als zij alleen maar hand ophouden. Stelletje kanslozen