Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#7375 Re: lafbekken

2014-08-14 13:22

#7374: Verontruste NEEderlander - Re: Re: Demonstratie in Venlo tegen geweld Gaza 

  -"Weet je wie (ook) een lafbek is? Hij die vanachter zijn peeceetje opruiende tekstjes schrijft om te kunnen trappen tegen de moslims die hij haat. Dat is pas hypocriet."-

Misschien is het laf, beste prettig (laf) anonieme 'Verontruste NEEderlander', maar hoezo is het hypocriet? 

Trouwens over welke moslimhatende lafbek hebben we het precies? En waar slaat dat NEE in NEEderlander op? Ben je er geen? Wil je er geen (meer) zijn? Ben je tegen Nederlanders? Wat?

Reacties


Gast

#7378 Re: Re: lafbekken

2014-08-14 13:39:34

#7375: Michiel Mans - Re: lafbekken 

Niet bedoeld als een antwoord in plaats van de 'verontruste NEEderlander', dat mag hij zelf doen, maar als een signaal dat ik met hem eens ben, dat het inderdaad 'hypocriet' is om iemand anders te verwijten wat jezelf doet. Anderen en ik hebben tal van voorbeelden aangegeven waaruit blijkt dat de moslimgemeenschap wel degelijk betrokken is bij de problematiek, oplossingen zoekt en afstand neemt van elke vorm van extremisme. Dat domweg negeren en je eigen, ongefundeerde beweringen blijven lakken, is inderdaad behoorlijk hypocriet.

Ik heb dat de 'wildplakkert' ook al een paar keren duidelijk gemaakt. Uiteraard met geen ander resultaat dan honderden pagina's lang (geen hyperbool) steeds weer dezelfde ongefundeerde onzin te plakken.