Laat Emirates Schiphol niet leegzuigen

Quoted post


Gast

#2

2016-01-13 07:17

30.000 KLM ers en duizenden toeleveranciers zonder baan in de toekomst door middenoosten carriers is geen optie!!

Reacties


Gast

#114 Re:

2016-01-15 11:40:31

#2: -  

 Al voor de komst van Golf carriers heb ik besloten nooit meer KLM te vliegen. Verbeter eerst de service. Deze staat in geen verhouding tot de ticket prijs. 

Richard

#366 Re:

2016-01-16 21:53:16

#2: -  

 Als ik KLM naar Dubai vlieg, dan zit ik in een krappe A330, hutje mutje... Dan krijg ik eerst een zakje nootjes (echt nog steeds?? Ja nog steeds...) en dan komt er een drankje, eten, flesje water en dan is de cabincrew verdwenen in de galley achter een krant, en als ik dan toch een stewardess knopje indruk, dan heb ik toch wel lef. Emirates daarentegen....ruimer, beter eten, continu service, etc.... Kom op mensen...KLM trek eerst de service even bij, dat heeft niks te maken met een mooie groete nieuwe A380..... Wmb mag er nog een A380 bij komen!

emirates strateeg

#444 Re:

2016-01-18 07:07:13

#2: -  

 Ga maar eerst afvragen waarom deze Kleine Lonen Maatschappy in de probleem zit en niet zomaar uit t niets loopt te janken!

Verbetering van het product, lang termyn denken, minder invloed vam de EU boys en geiten wollen sokken bobos, betere salaris, betere netwerk zyn toch wel paar voorbeelden. Manier van zaken doen in nederland is verouderd en veel te maken met bureacratie waardoor je veel kansen mist. Gratis tip voor de CEO  dus!!!