meningspeiling Bloemendaal

Quoted post


Gast

#71 Re: Re: Re: Re:

2016-01-17 12:37

#61: - Re: Re: Re:  

 Nou nou, je neemt het wel erg op voor de gemeente, zit je soms op het gemeentehuis? Het is toch helemaal niet raar dat burgers inzicht willen hebben in de financiële consequenties, of wel soms? Als er financiële consequenties zijn moeten we dat toch met zijn allen dragen? Er wordt al maanden gepraat over opvang, maar er is nog nooit een getal genoemd. Hoe kun je nou een besluit over dit soort aantallen mensen nemen zonder maar een idee te hebben over hoeveel geld het gaat. Dat moet je in een bedrijf eens proberen, dan sta je morgen op straat.

Als de gemeente mijn rekensom van geen kant vindt kloppen, prima. Dan daag ik de gemeente uit om met een reële begroting te komen voor de opvang voor de komende jaren. Dan kunnen we er allemaal wat van vinden.

Reacties

Simon

#72 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-17 12:58:44

#71: - Re: Re: Re: Re:  

 De Gemeente heeft toch niets met deze petitie te maken? Ik begrijp de opmerking "zit op de Gemeente" dan ook totaal niet. Ik gaf alleen de feiten weer. Gezien deze niet worden weergesproken ga ik vooralsnog vanuit dat de Bennebroeker sinds de fusse er op vooruit is gaan qua financieele lasten - lusten.