Help straathonden aan een ticket naar beter leven

DRINGEND

SCHANDE : Vandaag krijgt SOS Straathonden Turkije weer al eens het deksel op hun neus.

Als ze geen oplossing vinden dan zijn zij genoodzaakt het asiel te sluiten. Het is algemeen bekend dat Turkije HET moeilijkste land is om dieren uit te voeren . Maandenlange procedure en airlines die doelbewust hun werk boycotten ... Jetairfly met name de JAF vluchten is/was de enigste airline die overblijft die 4 honden per persoon in het ruim toelieten voor een vergoeding van 50 euro per hond . Al de andere airlines vragen hou je vast 80 euro per hond ! Bovenop de 100den euros die ze al moeten uitgeven per dier . Ook deze airlines weigeren straathondjes stellig .. Vandaag belden zij voor geplande vluchten in April waarbij 12 hondjes vertrekken, vast te leggen .

" Mevrouw bent u op de hoogte dat Jetair zijn beleid eind Januari heeft veranderd ? " Er mag nu nog maar 1 hond per persoon meevliegen !! WAAROM ?? Oh ja er werd te vaak gevlogen met honden en dit is voor de veiligheid .. Gehuild , gebedeld en de situatie uitgelegd maar er zou NIEMAND zijn die ons kan helpen om dit toch nog te veranderen . Veiligheid ... laat me niet lachen .. Dit is pure dierenrasisme en discriminatie."

Hun enigste hoop is nu nog de CEO van Corendon te pakken krijgen die hen enkele maanden geleden ook uit de brand had geholpen door maandelijks 5 gratis kennels te laten vervoeren of er echt GEEN mogelijkheid is hun beleid van 2 honden per vlucht te veranderen naar 4 .

Wordt er geen oplossing gevonde,n dan moet de opvang gesloten worden na het herplaatsen van de dieren die momenteel zijn.

Wie hen een warm hart toedraagt zouden wij willen vragen om massaal mails te sturen naar office@jetairfly.com om hier tegen te protesteren . Dat SoS straathonden niets fout deed, dat binnenkort veel dieren dood gaan omdat ze niet meer kunnen vervoerd worden. Talrijke opvangcentra krijgen hierdoor de doodsteek.

Gelieve het wel vriendelijk en respectvol te houden . Met schelden en verwijten gaan we niets bereiken.

Ook elk financieel steuntje is welkom: voor meer info, zie de website www.sosstraathonden.com

Uw handtekening onder deze petitie is ook heel belangrijk!