Laat een moeder blijven die onschuldig is! Niks misdaan heeft.

Geachte ministers,

Mij is ter oren gekomen dat u een vrouw uit wilt zetten die hier in Nederland een zoon en man heeft. Dit betreft tevens dus meteen een vriendje van mijn zoontje. Deze vrouw heeft helemaal niks op haar kerfstok! En ik vind het onacceptabel dat er zomaar mensen uitgezet worden, terwijl dat er duizenden asielzoekers wel binnen gehaald worden, en recht op verblijf, huisvesting en financien hebben. Het betreft hier een vrouw die keurig netjes is, geen rare criminele dingen doet. Dit kan toch zo maar niet? Heeft deze vrouw het recht niet, dat zij haar zoon op ziet groeien? Een normaal meedraaien in de maatschappij?Want dit is wat zij doet. Niemand die er last van heeft! Het gaat hier om mevrouw Rosemarie Kelfkens

wonende  in Sliedrecht! Ik wil u vragen, of u uw beslissing kunt herzien, en haar hier te laten, om haar zoon op te zien groeien, en een normaal bestaan op te bouwen. Want daar hebben wij immers toch recht op? Niemand die last heeft van haar, haar zoon, of man. Ik neem toch aan dat het hier in Nederland de bedoeling niet is, om mensen kapot te maken?Want dat is waar u op dit moment mee bezig bent, een gezin een familie kapot aan het maken.  Willens en wetens. Nederland is een democratie, wij hebben ook niks te vertellen of het wel of niet toelaten van asielzoekers, dus waarom zou deze onschuldige vrouw dan wel uitgezet moeten worden? Ik ben het hier niet mee eens, en met mij nog heel veel andere mensen ook niet! Een kind hoort geen trauma's op te lopen, geen enkel kind verdiend dit. Dus ook onze lieve kleine Philip niet. Ik neem toch aan net als heel veel mensen met mij, dat u niet wilt dat dit jongetje van 6 jaar oud opgroeit zonder zijn moeder? Met alleen zijn vader? Moeder heeft volgens mij ook recht op het zien groeien van het jongetje, het kindje wat zij 9 maanden onder haar hart gedragen heeft? Waar zij van bevallen is, waar zij als baby zijnde voor heeft gezorgt?  Is het echt de bedoeling dat zij afstand moet doen van alles wat haar zo lief is?

Ik hoop op een positief tegen bericht van u, en dat deze lieve zorgzame vrouw blijven mag.

Mvg Margret de Groot,en de familie Kelfkens