Het dossier en nader onderzoek van Leon Groeneweg

Dutch

Leon Groeneweg (19) die werd in juni 2008 om het leven gebracht. Tot op de dag van vandaag heeft Justitie geen serieus onderzoek gedaan, wel werd in mei 2013 het volledige dossier beloofd, wij werden afgedankt met summiere
Bijlages. Teken deze petitie om het recht te laten zegevieren! Zijjn moeder is ook in hongerstaking gegaan, om het OM te overtuigen dat wij een gedegen onderzoek willen.

Zijn graf is tot twee keer toe geschonden.

Like&Deel Leon's Facebook pagina om meer mensen te bereiken!

The file and further investagation of Leon Groeneweg.

Leon Groeneweg (19) whas murderd in June 2008. To this day there hasn't been done a proper investigation by the public prosecuter. In may 2013 they promised the complete file to the parents but they've just been given what appeared to be just a small fraction of it. The killers are still free and Leon's grave has been destroyed two times. Please sign this petition and help us to get justice!

Like&Share Leon's Faceboek pagina to reach more people!