Maak van Tropicana Rotterdam een zwembad en geen vuilnisbelt!

Update Tropicana

Wij willen bij deze iedereen bedanken voor de masale steun die jullie aan ons gaven! Wij vernamen net via de krant het volgende http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/4161651/2015/10/12/BlueCity010-definitief-nieuwe-eigenaar-van-Tropicana.dhtml

Nogmaals iedereen bedankt voor de steun!

| Tropicana

De spanning was om te snijden Gisteren. Toen vond namelijk de veiling plaats van Tropicana. Of ex-Tropicana. Want het leek erop dat BlueCity010 er een educatief lab, voor het verwerken van afval als grondstof, van ging maken. ‘Lab’, zeg. Er kwam ook heel wat geld bij kijken; maar liefst 1,7 miljoen flappen gingen er over de veiling.

| Attentie, attentie: grote investeerders gezocht!
Balen. Huilen. Maar gelukkig maar voor even. De ondernemers en de hechte achterban van Tropicana gingen niet zomaar bij de pakken neerzitten. Het unieke stukje Rotterdam – pal aan de Maas – kan weer uniek worden, wanneer grote investeerders investeren in de palmen en glijbanen. Maar, ze moeten er wel snel bij zijn.

| Maak van Tropicana wéér Tropicana

Oftewel; de kans bestaat nog altijd dat we weer zoals vanouds kunnen ronddobberen aan de Rotterdamse Maas. En stiekem krijgen we dan toch wel een beetje heimwee naar vroeger. Weet je het nog die wildwaterbaan, die familieglijbaan? We willen terug. En we willen het terug. En daar kunnen we met z’n allen (nog een keer) voor zorgen.Ben jij het met ons eens teken dan deze petitie! Daarmee ondersteun je dus de nieuwe plannen van Tropicana Rotterdam om er weer een zwembad van te maken en geen vuilnisbelt!