Neen! Geen Everyday, wij willen Cara Pils.

Een paar dagen geleden heeft een vriend ontdekt dat ons lievelingsbier , Cara Pils, een verandering van de naam zal meemaken. Dit is echter iets wat wij helemaal niet zien zitten.

Hier wil ik niet mee zeggen dat ze de smaak zullen veranderen, ik ben er zeker van dat ze die godendrank nog steeds met dezelfde liefde zullen brouwen en dat de ingrediënten nog steeds zeer zorgvuldig gekozen zullen worden.

Het probleem is echter dat we ons favoriete bier niet meer met zijn originele naam zullen in de winkel zien staan, en dit doet heel veel pijn in het hart. Het feit dat er zoveel sentimentele waarde en heel veel fantastische herinneringen achter de naam schuilen heeft er vooral mee te maken dat we deze mooi bekkende naam niet in verval willen laten gaan.

Hopelijk vinden we genoeg mensen die deze gedachten met ons delen, om zo het beste bier in verhouding tot prijs-kwaliteit te laten bestaan onder de geweldige naam "Cara Pils".