Opzouten met de politiek

De Politieke hufter grijpt in waar het onrecht toeslaat! Maar eerst rekent hij af met de politiek, die puur uit eigen gewin mensen kapot maakt en bedrijven ten gronde richt! Bovendien spreekt de politiek lukraak recht langs de weg en doen ze levens gevaarlijke uitspraken, enkel en alleen om hun programmaatje te vullen! De Politieke hufter heeft een tip gekregen dat deze bonafide politici bezig zijn om de burger kapot te maken! De politieke hufter voelt zich dan ook genoodzaakt om in te grijpennn! Wat is de zaak? Het is duidelijk: de politiek naait de burger dus jullie kunnen gewoon naar huis. Zo duperen jullie toch mensen, dit kan toch zo niet langer? Wij stellen het aan de kaak in deze petitie en jullie staan daar in Den Haag met je zakken in de hand of je nergens wat van af weet, das ook gek. Hebben jullie wel een diploma of vergunning om dit werk te doen, zijn jullie eigenlijk wel politici? De politieke hufter laat zich niet afpoeieren door deze politieke braadlullo,s en start een opzout petitie. Zo dit was nou typisch een klusje voor de politieke hufter.