Red de Chemtrail In Nederland!

Broeders en zusters van het Led verlichte pad, vandaag bereikte mij het volgende bericht:

Geachte heer Teubenaki,

Naar aanleiding van uw schrijven omtrent de zorgwekkende afname van het chemtrail volume in de Nederlandse lucht wil ik u mededelen dat er inderdaad minder gesproeid wordt over de bevolking. De reden hiervoor is de aanhoudende crisis en bijbehorende maatregelen. Vooral het smeergeld aan de heer Pechtold omwille van steun in de tweede kamer heeft een zware wissel getrokken op het beschikbare chemtrail budget. Hierdoor wordt er inderdaad naartoe gewerkt de hoeveelheid chemtrails in de lucht te halveren.

Wij realiseren ons dat een dergelijke afbouw van de dagelijkse dosis chemicaliën in de lucht niet zonder gevolgen za blijven in de samenleving, wat maatschappelijke onrust en een merkbare stijging in het vermogen na te kunnen denken als individueel persoon. Wij betreuren dit zeer, en beseffen dat de schapen die als vreedzame lammetje lagen te slapen hier niet vrolijk van worden.

Als compensatie hebben wij de hoeveelheid fluoride in het drinkwater verdubbeld. Helaas moesten we daardoor ook de belasting op het water verdubbelen. We beseffen dat, hoewel fluoride, hoewel een effectief middel niet de potentie heeft van een echte chemtrail. Voor mensen wiens levensverwachting hierdoor te lang wordt adviseren wij de pil van Drion.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Hoogachtend,

Mark Rutte namens de NWO Elite

U zult begrijpen dat ik mij hier niet bij neerleg en ben subiet een actie gestart om de Chemtrail in Nederland te behouden! Daarbij eisen wij een toename van de hoeveelheid chemtrails in de lucht tot we weer op het oude niveau zitten en het liefst nog een beetje meer. Dat kan zelfs een Guru als mij uiteraard niet alleen. Ik heb uw hulp nodig! Teken de petitie en help mij de Chemtrail te redden in Nederland!