SpangaS Seizoen 4 Moet Op Dvd Komen!

Beste mensen,

Een paar weken geleden werd aan ons bevestigd dat er van "hogeraf" besloten is om SpangaS seizoen 4 niet op dvd uit te brengen. Dit is een klap in het gezicht voor alle SpangaS-fans. Seizoen 4 was namelijk het laatste seizoen voor veel acteurs waaronder Jasper en Marius Gottlieb, Fatma Genc, Sebastian Wulff e.a. Mensen die het gezicht werden voor deze populaire serie.

We werden verwezen naar UitzendingGemist.nl. om daar de afleveringen te bekijken. Iedereen die met dit kanaal in aanraking is geweest, weet dat de beeldkwaliteit erg slecht is. Het is natuurlijk volstrekt belachelijk dat de fans de kans wordt ontnomen om dit fantastische seizoen lekker thuis op de bank te kijken met mooie beeldkwaliteit en mooi geluid.

Laat jullie stem horen, zodat de mensen die over de dvd-releases gaan kunnen zien dat er veel fans met smacht op seizoen 4 zitten te wachten en dat ze misschien toch overstag gaan.

We hopen dat jullie ons willen steunen.

Alvast bedankt voor jullie tijd en jullie steun.

Met vriendelijke groet,

Rene Goldsweer