Speelotheek Wemeldinge moet blijven!

Wie vindt het ook jammer dat de speelotheek in Wemeldinge weg moet? teken dan deze petitie!

Al bijna 25 jaar bestaat onze speelotheek. De gemeente gaat de subsidies rechttrekken/stopzetten, en bovendien staat ons gebouw op  de nominatie om gesloopt te worden.In de nieuwbouw van de wemel is voor ons geen plaats.  De beste oplossing volgens de gemeente is dus, dat ze ons bij speelotheek Kapelle voegen . Jawel, alweer iets weg van het dorp Wemeldinge! Dat willen we niet laten gebeuren ?

Graag zouden wij doorgaan op een ander locatie en met wat hulp moet dat zeker te realiseren zijn!   We hebben een 70-tal leden, en er komen nog altijd leden bij. Uit Wemeldinge, uit de gemeente Reimerswaal en zelfs uit Kapelle ! Regelmatig kopen wij nieuw speelgoed in en hebben dan ook het nieuwste van het nieuwste. We hebben een groot aanbod in spelletjes, buitenspeelgoed , playmobile, Wii-games etc etc. Er is altijd wat nieuws te ontdekken in Speel-o-theek T Ruiluus!

Onze visie : het is belangrijk dat elk kind kan spelen met verschillend speelgoed omdat dat leuk maar vooral ook leerzaam is. Een speelotheek maakt dat voor ieder kind mogelijk, want ook mensen met een smalle beurs kunnen op deze manier kennismaken met het duurdere speelgoed.    Wist u dat wij zelfs een jongerenabbonnement en een opa-oma pas hebben?

Kortom: teken deze petitie als u het  belangrijk vind dat Wemeldinge zijn eigen speel-o-theek kan behouden!

bestuur speel-o-theek T Ruiluus    Neem contact op met de schrijver van de petitie