50mb internet op Bergwijkdreef in Diemen

Op de Bergwijkdreef in Diemen in de studentenwoningen is het internet langzaam en valt ook nogal eens weg. "Dan neem je een andere provider" is hetgeen wat dan vaak gezegd wordt. Maar dat heeft in ons geval geen zin; ik heb contact gehad met meerdere providers en uiteindelijk komt het erbij allemaal op neer dat voor sneller internet, de gebruikelijke 50mb, betere bekabeling nodig is.

Raadslid van het CDA in Diemen, Janneke, wil naar ons luisteren maar kan pas actie ondernemen als het breed gedragen blijkt te zijn. Dus teken deze petitie om te laten zien dat wij als studenten op de Bergwijkdreef 50mb internet willen hebben wat niet wegvalt of hapert rond bijvoorbeeld etenstijd en primetime!

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Controleer alstublieft uw mailbox (en spambox).