Petitie voor behoud huidig personeel nav personeelsplan 2017

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Update: Petitie voor behoud huidig personeel nav personeelsplan 2017

2017-02-06 08:54:21

Vandaag 6 februari 2017 hebben wij een rechtstreekse email-brief verzonden aan Jean-Pierre Luxen, Directeur Generaal van Fedasil.

Op 10 januari is door het Dircom onze open brief van deze online petitie reeds besproken. Naar aanleiding daarvan heeft Dhr. Luxen via hiërarchische weg laten weten een bezoek te plannen aan Arendonk om een en ander te bespreken en tot mogelijke oplossingen te komen. Uiterlijk eind Januari was toegezegd.

We zijn nu inmiddels in Februari. Om te voorkomen dat een en ander op de lange baan geschoven wordt, hebben wij zelf een uitnodiging gezonden voor een gesprek op zeer kort termijn. Hetzij in Brussel hetzij in Arendonk.

Dit aangezien 31 maart 2017 zeer snel naderbij komt. Het moment dat wij allen van veel goede en ervaren mensen afscheid zouden moeten gaan nemen wanneer er niets veranderd.

Deze petitie kent 211 handtekeningen, in onze ogen zijn er velen in de diverse OC's die dit initiatief ondersteunen, echter hebben velen de online petitie nog niet ondertekend.

Deel nogmaals de link van de petitie met jullie collega's, mogelijk zijn ze vergeten de petitie online te ondertekenen.

Aujourd'hui, le 6 Février, 2017, nous avons envoyé une lettre/e-mail directe à Jean-Pierre Luxen, Directeur général de Fedasil.

Le 10 Janvier notre lettre ouverte concernant cette pétition a déjà été discuté par le Dircom. Suite à ça, M. Luxen, par voie hiérarchique, nous a fait savoir de planifier une visite à Arendonk pour en discuter et pour trouver des solutions. Au plus tard fin Janvier nous a été promis.

Nous sommes maintenant en Février. Afin d'éviter que cette question soit renvoyée aux calendes grecques, nous avons envoyé une invitation pour un entretien dans les plus bref délais. Soit à Bruxelles soit à Arendonk.

C’est parce que le 31 Mars 2017 approche rapidement. Le moment où nous tous devraient aller dire au revoir a beaucoup de personnes bien et expérimentées si rien n'a changé.

Cette pétition compte maintenant 210 signatures et, à notre avis, il y en a beaucoup dans les différents OCs qui soutiennent cette initiative, mais qui n’ont pas encore signé la pétition en ligne.

Partager à nouveau le lien vers la pétition avec vos collègues, peut-être qu'ils ont oublié de signer la pétition en ligne.

'Aangezien dit ons allen aangaat, roepen wij op om actie te nemen!' - « Parce que ça nous concerne tous, nous appelons à prendre des mesures! »

Dank alvast! Merci d'avance!

Personeel OC ARE

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.