De Arnhemse Huismus EIST de bruidssluier terug op de Koningstraat! Provincie erkend de overtreding van de Wet op Natuurbescherming!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Zaterdag 20 april laat Arnhem zien dat ze opkomt voor de Huismus! Demonstratie op de Koningstraat Arnhem

2019-03-21 19:32:35

20 april 2019 demonstratie op de Koningstraat te Arnhem

De provincie erkend dat de wet op natuurbescherming is overtreden en vervolging staat op de planning.

De Arnhemse Huismus eist herstel van de habitat van de huismus die daar verbleven sinds 1981!

Zaterdag 20 april laat Arnhem zien dat ze opkomt voor de Huismus! Tijdstip : 11 uur

Komt allen!

De Arnhemse HuismusArnhemse-huismus_klein1.png

Duncan De Arnhemse Huismus

De huismus, bedreigde vogel vandaag verschenen boek "Bedreigde vogels in Nederland

2018-11-07 23:37:54

De huismus is één van de soorten die in het vandaag verschenen boek "Bedreigde vogels in Nederland", voorkomt. Toch is het nog niet te laat! Jij kunt zelf wat doen om het tij te keren! Haal een stoeptegel uit je tuin en plant hier een bloeiende struik. Dit zorgt voor insecten en zaden: het voedsel van de huismus. En zo maak je een vogelparadijsje van je eigen tuin!

Duncan die zich al jaren inzet voor de bescherming van de huismus in Arnhem

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.