Zorg over de (jeugd-ggz) Zorg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

2013-04-10 07:16:17

Binnen een week 4000 handtekeningen.Iedereen hartelijk dank voor deze steun. De steun vanuit de jeugd-GGZ mag nu wel massaal genoemd worden. Maar ook veel andere betrokkenen tekenen. Ouders , huisartsen, medewerkers van de volwassenen-ggz, leerkrachten etc.

We willen die groepen beter bereiken. We hebben al ideeen over hoe dat te doen. Eerst gaan we een website openen. Daar kan dan meer informatie gegeven worden.   Zodra de website in de lucht is zal ik berichten. We gaan in de wachtkamers posters ophangen zodat ouders en jongeren makkelijk kunnen tekenen.

Verdere suggesties zijn welkom. Mail naar m.oosterhoff@lentis.nl

3000 en twee interessante blogs

2013-04-08 18:58:08

Prof. Robert Vermeire heeft een fraaie blog geschreven over de overheveling naar de gemeente.

Zie daarin ook de link naar een blog van Kees Bakker van het nederlands Jeugd Instituut. Hij schets een huiveringwekkend toekomstbeeld.
Geweldig dat na het weekend het aantal handtekeningen weer zo toeneemt.

2013-04-06 09:36:45

2000, prachtig, maar er kan vast nog veel meer.
7000 medewerkers binnen de jeugd-ggz.Benader binnen je instelling de PR afdeling met de vraag de oproep te plaatsen op intranet of het anderszins te verspreiden.
70.000 medewerkers binnen de totale ggz. Ook vanuit de GGZ voor volwassenen wordt getekend. Stuur de oproep door aan collegae.

180.000 kinderen en jeugdigen onder de 18 jaar hebben in een jaar contact met de jeugdggz..We kregen de vraag of ouders ook mogen tekenen. Natuurlijk !
Iedereen die onze zorg deelt is van harte uitgenodigd deze petitie te ondertekenen. (pleeg)Ouders, jongeren, leerkrachten,huisartsen,medewerkers van de jeugdzorg en alle andere betrokkenen.

Als je bij handtekeningen klikt op de woonplaats dan zie je wie er vanuit die plaats allemaal hebben getekend. (en wie nog niet).

1000 handtekeningen!

2013-04-04 12:06:44

Op dit moment tekent elke minuut iemand de petitie.We hebben contact gezocht met de NVVP, GGZ nederland en met het landelijk platform ggz, de overkoepelende organisatie van patientenverenigingen met de vraag meer bekendheid te geven aan deze actie.

Het is fijn dat ook zoveel mensen van de GGZvoor volwassenen tekenen.

Maak het aan zoveel mogelijk mensen bekend, ook buiten de GGZ .

Al 500 reacties!

2013-04-03 15:21:44

Nog geen 12 uur na het starten van deze actie zijn er al 500 handtekeningen! En als je klikt op populaire petities dan zie je dat we al in de top 10 staan van de laatste week. En nr.2 van vandaag en dat wordt vandaag vast nog wel nr.1. Het is geen wedstrijd, maar toch leuk.

Stimuleer je collega's ook te tekenen, bijvoorbeeld bij de teamvergadering.

Iedereen hartelijk dank voor het tekenen.

m.oosterhoff

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.