De nationale schaatstempel hoort in Heerenveen en nergens anders!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

BESLISSING UITGESTELD!

2013-05-25 17:45:14

Het bondsbestuur van de KNSB is er vandaag niet uitgekomen. Na het in ontvangst nemen van o.a. deze petitie zijn ze in overleg gegaan. Zojuist is bekend geworden dat er nog geen beslissing is genomen.Dit is een compliment aan alle initiatieven en reacties daarop.Hopelijk gaat hier het gezegde op...van uitstel komt afstel?

We blijven dus nog wel even in spanning.

Peter van Dijk

Aanbieden petitie

2013-05-25 09:24:13

Vanmiddag om 14:00 uur zal deze petitie aangeboden worden op het bondsburo van de KNSB. Dit zal samen gaan met alle initiatieven die binnen zijn gekomen op www.thialf-moetblijven.nl en de faceboekpagina https://www.facebook.com/ThialfMoetBlijven . AL een LIKE gegeven?

Totaal ruim 40.000 steunbetuigingen. Iedereen met een schaatshart DANK voor jullie steun!

Peter van Dijk

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.