Jacob_Moleschott

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Comité van aanbeveling: Jacob Moleschott

2014-02-14 17:04:08

Geachte ondertekenaar van de petitie Jacob Moleschott op een Bosch ereschavot,

Graag stel ik u op de hoogte van enige nieuwsfeiten rond de petitie en actie m.b.t. Jacob Moleschott.

Op 6 maart 2014 verzorgt Frans van Gaal, initiatiefnemer van de actie, ‘Jacob Moleschott op een Bosch ereschavot!’  een lezing over in het kader van  de reeks Erfgoedcolleges, georganiseerd door de Erfgoed academie Brabant. De lezing (14.30 – 16.00 uur) vindt plaats in de Zuiderzinkerk (voormalige Lutherse kerk) in de Verwersstraat in ’s-Hertogenbosch. De toegang is gratis.

De actie  wordt inmiddels ondersteund door een eminent Comité van aanbeveling. De namen daarvan vindt u op www.fransvangaal.nl

In december 2013 publiceerde Inbrabant, cultuurhistorisch tijdschrift voor Noord-Brabant, een artikel over Jacob Moleschott. Mocht u daarvoor belangstelling hebben, u kunt het downloaden via de website www.fransvangaal.nl

Mogelijk kent u in uw omgeving nog mensen die de actie ook willen ondersteunen. Ik stel het zeer op prijs als u hen ook op de petitie wilt wijzen.

Een erkentelijke groet

Frans van Gaal

M:  06 45482739

I:    www.fransvangaal.nl

Frans van Gaal

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.