Jacob_Moleschott

Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Comité van aanbeveling: Jacob Moleschott

2014-02-14 17:04:08

Geachte ondertekenaar van de petitie Jacob Moleschott op een Bosch ereschavot,

Graag stel ik u op de hoogte van enige nieuwsfeiten rond de petitie en actie m.b.t. Jacob Moleschott.

Op 6 maart 2014 verzorgt Frans van Gaal, initiatiefnemer van de actie, ‘Jacob Moleschott op een Bosch ereschavot!’  een lezing over in het kader van  de reeks Erfgoedcolleges, georganiseerd door de Erfgoed academie Brabant. De lezing (14.30 – 16.00 uur) vindt plaats in de Zuiderzinkerk (voormalige Lutherse kerk) in de Verwersstraat in ’s-Hertogenbosch. De toegang is gratis.

De actie  wordt inmiddels ondersteund door een eminent Comité van aanbeveling. De namen daarvan vindt u op www.fransvangaal.nl

In december 2013 publiceerde Inbrabant, cultuurhistorisch tijdschrift voor Noord-Brabant, een artikel over Jacob Moleschott. Mocht u daarvoor belangstelling hebben, u kunt het downloaden via de website www.fransvangaal.nl

Mogelijk kent u in uw omgeving nog mensen die de actie ook willen ondersteunen. Ik stel het zeer op prijs als u hen ook op de petitie wilt wijzen.

Een erkentelijke groet

Frans van Gaal

M:  06 45482739

I:    www.fransvangaal.nl

Frans van Gaal

Vertel het verder en deel deze petitie!

Vertel alsjeblieft zoveel mogelijk mensen over deze petitie. Hoe meer mensen de petitie tekenen, des te meer aandacht zal het krijgen van de media en de machthebbers.

Advertentieruimte voor de sponsors van deze petitie bevindt zich onderaan de website. We hebben elke dag duizenden bezoekers, dus dit is een erg effectieve en goedkope manier om meer aandacht voor een petitie te krijgen.