Behoud het toervaartnet

Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Deelname watersportpanel

2014-04-29 12:19:38

Beste watersporter,

Dinsdag 8 april 2014 hebben we dankzij jouw steun de petitie ‘Behoud het toervaartnet’ aangeboden aan Mariëtte Hamer, voorzitter van de vaste kamercommissie van Economische Zaken (Tweede Kamer). We hebben ons met in totaal 7610 handtekeningen ingezet om Nederland bevaarbaar en betaalbaar te houden.

Jullie hebben ons laten zien dat jullie hart ligt bij de watersport in Nederland en daarom is de Watersportverbond benieuwd naar jouw mening! We horen graag hoe watersporters denken over onderwerpen als de bevaarbaarheid van de Nederlandse vaarwegen, veiligheid op het water, de dienstverlening van het Watersportverbond en de kwaliteit van de wedstrijden.

Het Watersportverbond is daarom op zoek naar mensen die deel willen nemen aan het ‘Watersportpanel’ en maximaal vier keer per jaar bereid zijn om een enquête in te vullen. Schrijf je hier in. De beste stuurlui praten mee over de Nederlandse watersport!

Met vriendelijke groet,

Yvette Ross

Watersportverbond

Deel deze petitie

Help deze petitie meer handtekeningen te krijgen.