Tegen de kosten en beperkingen van de Beroepservaringsperiode BEP

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Petitie is aangeboden aan de commissieleden van de Tweede Kamer

2015-03-15 11:08:59
Beste petitie-tekenaar,

Allereerst (nogmaals) bedankt voor uw handtekening! Dankzij u hebben wij de petitie kunnen indienen bij de Tweede Kamer met maar liefst 1590 handtekeningen!

Afgelopen dinsdag hebben wij de petitie gepresenteerd aan een aantal commissieleden van de Tweede Kamer. Zij zullen deze doorgeven aan de andere commissieleden en deze bespreken in hun vergadering. We hopen over een paar weken meer te horen. Het blijft dus nog even spannend wat er nu met onze petitie gedaan zal gaan worden.

Vanzelfsprekend zullen wij u op de hoogte houden van de verdere voortgang van dit proces.

De nieuwe generatie architecten van de TU Delft

Petitie ingediend bij de Tweede Kamer

2015-01-18 09:54:57
Beste petitie-tekenaar,

Allereerst (nogmaals) bedankt voor uw handtekening! Dankzij u heeft de petitie op dit moment het aantal van 1566 handtekeningen bereikt.

Naar aanleiding hiervan hebben wij besloten de petitie in te dienen bij de Tweede Kamer. Tot onze grote blijdschap heeft deze vrijwel meteen gereageerd met de boodschap dat de petitie voorgelegd zal worden aan de kamerleden.

Wij zullen u op de hoogte houden van de verdere voortgang van dit proces.

De nieuwe generatie architecten van de TU Delft

Petitie tegen de kosten en beperkingen van de Beroepservaringsperiode BEP

2014-05-11 13:33:01

Beste petitie-tekenaar,

Allereerst bedankt voor uw handtekening! Dankzij u zitten we op bijna 700 handtekeningen. Maar we zijn er nog niet, voordat we de petitie indienen moeten we minimaal 2000 handtekeningen verzamelen. Daarvoor hebben uw hulp dringend nodig.

Met 2000 handtekeningen kunnen we een officieel persbericht versturen, waardoor de petitie in de tweede kamer besproken kan worden. Wij verzoeken u vriendelijk de petitie door te sturen naar zoveel mogelijk vrienden, medestudenten en collega's. De 2000 handtekeningen moet dan binnen de kortste keren een feit zijn. Om een voorbeeld te geven: wanneer iedereen 2 handtekeningen extra verzameld zitten we al op 2000!

Stuur daarom de link van de petitie door via e-mail of deel de Facebook pagina met zoveel mogelijk sympathisanten

Maak uw sterk voor de toekomst van de gebouwde omgeving, maak uw sterk voor alle toekomstige architecten!

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.