A15 terug naar 100km/h

Beste bestuurders van de A15,

Een tijdje terug is er op de A15 tussen Spijkenisse en Rozenburg een smalle spitsstrook geopend. In tijden dat de strook geopend is, moet men hier 80 rijden. Nu is er volgens Rijkswaterstaat een storing aan de matrixborden, waardoor die strook permanent open is en de snelheid permanent op 80km per uur staat. (Voorheen was dit 100). Weinig mensen houden zich hier echter aan. De mensen die netjes 80 rijden worden door toeterende vrachtwagenchauffeurs die ook nog eens bumperkleven en afsnijden ingehaald. Dit zorgt voor levensgevaarlijke situaties. Ik ben voor een inhaalverbod voor vrachtwagens en/of de snelheid weer terug naar 100 km per uur zoals dit altijd al geweest is. Het is nu al maanden aan de gang en eerlijk gezegd is een storing gewoon een slappe smoes om  gemakszucht en geldklopperij erin te houden. Anno 2018 zou een storing aan een paar matrixborden echt wel binnen een paar dagen (hoogstens weken) verholpen moeten zijn. Hier betalen wij allemaal belasting voor toch? Het geld wat is binnen gekomen van alle boetes op dit stukje snelweg zou ook dik voldoende moeten zijn.

Teken aub de petitie indien u het hiermee eens bent.

Met vriendelijke groet,

Andrej Ajnik

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.