Aanleggen van glasvezel in Zandvoort

Er zijn nog nauwelijks tot geen woningen in Zandvoort aangesloten op glasvezel internet. Hiermee loopt Zandvoort flink achter op de rest van Nederland.

De belangrijkste voordelen van glasvezel zijn:
- een zeer stabiele internetverbinding,
- de hoogst mogelijke internetsnelheid, ook bij meerdere apparaten. Geen gestotter van Netflix meer.
- downloaden en uploaden met dezelfde snelheid 1-10 Gbit/s
- vrije providerkeuze door het open glasvezelnetwerk ongeveer 30€/mnd. i.p.v. 60%/mnd. bij Ziggo!!!

Petitie om de gemeente te bewegen, zie mijn aanvraag Friday, November 02, 2018 9:20 in Zandvoort hieronder.

Onlangs hebben wij van u een aanvraag ontvangen voor het onderzoeken van de mogelijkheden voor het plaatsen van een glasvezelaansluitpunt op uw adres. Hartelijk dank daarvoor.

Reggefiber heeft uw aanvraag voor een nieuwe aansluiting of extra aansluiting inmiddels beoordeeld. Het is helaas niet mogelijk om op de door u aangevraagde adressen/het door u aangevraagde adres een glasvezelaansluitpunt te realiseren.

Het adres ligt/de adressen liggen te ver buiten ons aansluitgebied. Uw aanvraag wordt in onze administratie gesloten.   Wilt u op de hoogte blijven van de aansluitmogelijkheden in de toekomst? U kunt zich op www.eindelijkglasvezel.nl/nieuwsbrief inschrijven voor de nieuwsbrief van Reggefiber.   Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice