Aftreden Mark Rutte.

Wij, het volk van Nederland, dienen een motie van wantrouwen in tegen Mark Rutte wegens;

Het bedriegen, benadelen en bestelen van de Nederlandse burger, door misbruik te maken van zijn functie als minister president afspraken te maken met multinationals als Shell (en daar in eerste instantie over te liegen) en deze vrij te stellen van het betalen van belasting, discrimineert en benadeelt hij het Nederlandse volk door de inkomsten die de staatskas door deze deals misloopt.

Het bewust achterhouden van informatie bij het afschaffen van de dividendbelasting, waarmee hij de Nederlandse burger jaarlijks voor 1,4 miljard aan staatsinkomsten te kort doet, en buitenlandse multinationals bevoordeeld.

Het verkwanselen van onze soevereiniteit aan een totalitair gedrocht als de EU wat de lidstaten zijn wil oplegt, en het ze verplicht immigranten op te nemen.

Het niet nakomen van beloftes aan het volk;

28795600_1836615069723543_962420412036153344_n.jpg

Bij deze doen wij als het Nederlandse volk een beroep op onze democratische rechten en zeggen wij het vertrouwen in Mark Rutte als minister president van dit land op, en eisen zijn onmiddelijke aftreden.