English: Amor & Pasion: For a Global Il Divo DVD Release
Español: Amor y Pasión: Por el lanzamiento a nivel mundial del DVD de Il Divo
Français: Amor & Pasion: pour un release gobal du DVD d'I Divo

Amor & Pasion: Voor een wereldwijde Il Divo DVD Release

Wereldwijd hebben Il Divo fans met ongeduld gewacht op de release van de DVD van hun huidige wereldtoernee, Amor & Pasion. De concerten en de talenten van Il Divo werden overal met heel verdiende superlatieven overladen - in Zuid-Amerika, Azië, het Verenigd Koninkrijk en Europa - en de komende concerten in de Verenigde Staten zullen hierop geen uitzondering vormen.

Velen waren dan ook teleurgesteld dat the DVD een "Japan only limited edition", zou zijn, omdat wij vinden dat zoveel mogelijk mensen wereldwijd in de mogelijkheid zouden moeten zijn van deze DVD te genieten. Voor hen die de show hebben gezien, betekent hij dat ze mooie herinneringen kunnen herbeleven, voor degene die dit jammer genoeg niet konden, betekent hij de kans om kennis te maken met een heel andere kant van de veelzijdige artiesten die zij steunen.

Daarom vragen wij hun label, Sony Music, en iedereen die hierbij betrokken is, om een bredere, globale release van deze DVD te onderhandelen, ter promotie van de band, en ter bevestiging van de loyauteit van hun vele fans over de hele wereld.

Met dank, de ondertekenaars

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Controleer alstublieft uw mailbox (en spambox).