Anti kraak sbo de opstap maastricht

Ik ben deze petitie begonnen omdat de veiligheid van de kinderen die na SBO de Talententuin in Maastricht gaan niet veilig zijn. Dit omdat de verkeersveiligheid niet goed is, leerkrachten en bhv'ers die verkeersregelaar moeten zijn. Zowel voor als na schooltijd omdat er anders een ernstig gevaarlijke situatie ontstaat. Ook zitten er diverse krakers in de gebouwen die rondom de school staan. In deze panden is al een paar keer brand geweest onder schooltijd, ze hebben asbesthoudende plafonds gesloopt uit de panden waar ze in verblijven, Afgelopen Vrijdag 29 September 2017 is er een busje die 1 van de krakers geleend had door de kinderen heen gereden en waren er diverse ouders die kinderen voor het busje uit moesten trekken. De woorden van de kraker waren:"ik woon hier, schijt aan die kinderen". Gemeente, School en Politie zien de ernst van de situatie niet in en schuiven de problemen na elkaar af. Ouders vrezen voor de veiligheid van hun kinderen en willen dat er zo snel mogelijk ingegrepen gaat worden voordat het dalijk te laat is en er iets met één of meerdere kinderen gebeurt. Teken deze petitie aub om ons te steunen dat dit niet kan en moet veranderen.

zie hieronder de foto van 1 van de panden die gekraakt wordt.

22008174_832261593603456_6475865614554136093_n.jpg

Roosje & Tamara (bezorgde moeders)    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Controleer alstublieft uw mailbox (en spambox).