Arbeidsmigranten huisvesting Graafschaphornelaan

De gemeente Weert is voornemens voor ruim 400 arbeidsmigranten huisvesting te realiseren op het terrein tussen de A2 en de milieustraat. De sociale veiligheid van de inwoners van Weert en Nederweert komt hiermee in het gedrang! We kennen allemaal de problematiek nabij de Kazerne in Weert (waaronder drugs, drank en prostitutie) zoals deze afgelopen zomer in Weert met slechts 60 arbeidsmigranten heeft plaatsgevonden.
Deze mensen gaan de centrums van Weert en Nederweert opzoeken met de genoemde problematiek als gevolg. Verder is de lokatie gelegen op de belangrijke fietsroute voor schoolkinderen van Nederweert naar Weert vice versa.

Komt de veiligheid van onze schoolkinderen ook in gevaar?
Hier maken wij ons ernstige zorgen om!

Tevens is de gehele infrastructuur er niet op ingericht , zowel niet op de Graafschaphornelaan, nog op de Truyenhoekweg, regelmatig is er nu al een gevaarlijke verkeersituatie gaande richting milieustraat.

Delen jullie bovenstaande zorgen teken dan onderstaande petitie een laat van je horen!
Door onverklaarbare reden is de vorige gepubliceerde petitie niet meer te openen. Reeds 1100 handtekeningen zijn daar verzameld!  De petitie is een instrument van burgers om volksvertegenwoordigers een signaal te geven dat hun handelen noodzakelijk is.

Vandaar vragen we nogmaals uw handtekening!
Teken de petitie!

Actiegroep Graafschaphornelaan    Neem contact op met de schrijver van de petitie