Bauke Bos wordt onterecht gestraft Door gemeente de fryske marren

Onze hoofdorganisator Bauke Bos wordt gestraft Door de gemeente de fryske marren. Doordat hij jarenlang in de bijstand zat, en een inzakerekening had, waarvan hij meende dat dit buiten beschouwing werd gelaten bij vaststelling vermogen bij aanvang bijstand is dit niet meegenomen bij de aanvraag van de bijstand en ook het bedrag wat hij eerst mocht houden om de begrafeniskosten voor zijn vlak na de bijstandsaanvraag overleden dochter moet nu worden terug betaald en nu pas na zeven jaar wordt er een bedrag van ruim €21000 teruggevorderd aan teveel betaalde bij stand.  Zelfs een advocaat kon niks doen.

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.