Beachvolleybal Baal dames

We spelen graag ieder jaar beachvolleybal op de beachvolley in Baal, maar bij de damesploegen wordt er geen rekening gehouden met het feit dat heel het team bestaat uit competitiespelers. Bij de heren is dit niet toegelaten. Daarom deze petitie, wij zouden graag volgend jaar bij de damesploegen dezelfde regeling hebben als bij de herenploegen (dit lijkt ons alleen maar eerlijk). Of de indeling dat damesploegen met meer dan één competitiespeler tegen elkaar spelen en de ploegen met amateurs tegen elkaar. Zo blijft het voor iedereen plezant :)

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.