behoud het oud archief in de gemeente Terneuzen: stop de verplaatsing naar Middelburg !!

De gemeente Terneuzen wil het oude archief naar Middelburg overbrengen. Daar is het historisch netwerk Oud Terneuzen op tegen !!

Als historisch netwerk hebben we verschillende scenario's uitgewerkt waarin we een toekomst bestendig archief willen creeeren in de gemeente Terneuzen. Een archief waarin er ruimte is voor bestuderen van het historisch unieke materiaal en wat tegelijker tijd door zijn opzet ook financieel-maatschappelijk interessant is.

Help ons het oude archief van Terneuzen te behouden in onze eigen gemeente en onze eigen regio. Stop het perverse idee van het Terneuzense gemeentebestuur om weer een stuk dienstverlening en een cultuur-historisch erfgoed naar Middelburg te brengen.

Historisch Netwerk Oud Terneuzen    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.