Bestuur Dierenopvangtehuis Bommelerwaard moet opstappen

Wij, dierenliefhebbers, constateren dat het bestuur van Dierenopvangtehuis Bommelerwaard één van de succesvolste asielbeheerders van Nederland min of meer gedwongen ontslag heeft laten te nemen. In 10 jaar tijd heeft de asielbeheerder het asiel tot een groot succes gemaakt. De asielbeheerder werft zelf fondsen, stuurt vrijwilligers aan en heeft zelf voor meer dan 10.000 volgers op Facebook gezorgd, waardoor asieldieren snel en vakkundig geplaatst worden. Daarentegen is er geen enkele blijk van waardering. Het bestuur schoffeert de asielbeheerder, communiceert niet fatsoenlijk met de asielbeheerder en geen van de bestuursleden is ooit op de werkvloer geweest. Het huidige bestuur heeft geen enkele affiniteit met de dierenwereld.

Wij verzoeken de bestuursleden van Dierenopvangtehuis Bommelerwaard om hun verantwoording te nemen en af te treden. Er staan nieuwe enthousiaste kandidaat-bestuursleden klaar die allen affiniteit hebben met de dierenasielwereld, kennis van zaken hebben en heel graag weer met de asielbeheerder aan de slag willen. Dit alles zodat het voortbestaan van het Dierenopvangtehuis Bommelerwaard niet in het geding komt.

Door te tekenen geef ik Dierenliefhebbers toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.