Breng de 'oude' lijn 7 en 8 terug in Zwolle!

Op 17 februari 2019 is er bij Syntus Overijssel een nieuwe dienstregeling ingegaan. In Zwolle is er een nieuw busstation geopend. Ook zijn er lijnen op de schop gegaan. Onder andere zijn de lijnen 7 en 8 samengevoegd. Dat waren 2 drukke scholierenlijnen in Zwolle. Per februari 2019 dat is nu 1 super drukke lijn geworden, lijn 7.

Door deze samengang van de lijnen kan er geen normaal vervoer naar de diverse scholen geboden worden. Hierdoor zijn de afgelopen weken al veel studenten op afwezig gezet. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Daarom zie ik graag als oplossing, dat de lijnen 7 en 8 terugkomen. 2 normaal 'drukke' lijnen van en naar stadion (lijn 8) en Isala/Oosterenk (lijn 7).

Door te tekenen geef ik Rick Malipaard toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.