broodtrommel

Deze petitie is gestart om een groot onrecht recht te zetten. Al jaar en dag komt collega Daniel Martin met zijn trouwe broodtrommel op het werk. Gevuld met verschillende lekkernijen en boterhammen met diverse belegsoorten. Meerdere broodtrommels zijn door het vele gebruik helaas al gesneuveld. Dit weerhield Daniel er echter niet van om alsnog dagelijks met zijn trouwe broodtrommel op werk te komen. Wanneer er een gesneuveld was kwam hij de volgende dag met een nieuwer en beter exemplaar op werk. Tot de duistere datum van 16 Juni 2017. Dit is een zwarte dag in de geschiedenis van het gebruik van broodtrommels. Op deze zwarte dag gingen er signalen de rondte dat Daniel zijn broodtrommel niet meer mee had. Op de werkvloer gingen de geruchten als een lopend vuurtje. “Heb je het gehoord? Daniel heeft zijn broodtrommel niet mee maar plastic zakjes waar hij zijn brood in doet” “Echt waar??? Dat geloof ik niet, hij komt al jaren met zijn broodtrommel naar werk” Bij nadere inspectie bleken de geruchten waar te zijn. Het hele bedrijf was geschokt! Omdat dit een grote schok is voor iedereen willen wij via deze petitie Daniel duidelijk maken dat hij echt zijn broodtrommel moet blijven gebruiken.