De buurtmobiel in Capelle aan den IJssel

EFB6FA35-510C-4028-A453-101AE856664D.jpeg
In Capelle aan den IJssel is er behoefte aan goed vervoer voor de Capellenaren. Het buurtmobiel zou daar de uitkomst voor zijn. Door middel van elektrische wagentjes(Iyyo’s) kan iedereen binnen de grenzen van Capelle aan den IJssel vervoerd worden van deur tot deur. Het voordeel is dat u veilig vervoerd word van deur tot deur.  De ouderen kunnen weer hun boodschapjes doen of gezellig naar de bingoavonden. Het vervoer word dan ook goedkoop voor iedereen. Zodat iedereen er gebruik van kan maken.

Helaas krijgt Stichting VOS geen financiële hulp van de gemeente en daardoor komt dit project niet van de grond. Wij willen de gemeente laten zien dat de Capellenaren dit wel heel graag in Capelle willen hebben vandaar deze petitie. Als iedereen tekent dan kunnen wij dit aan de wethouders geven om aan te tonen dat de Capellenaren dit wel willen. Nu hebben wij as donderdag 11 januari een gesprek met 1 van de wethouders en dan kunnen we de petitie laten zien hoeveel handtekeningen wij al hebben.

Dus graag tekenen als u dit vervoer ook in Capelle wilt hebben. Kom op we laten het hier niet bij zitten.

Stichting VOS M antheunissen voorzitter    Neem contact op met de schrijver van de petitie