Cannabis is een medicijn

Hallo iedereen... Ik ben met een campagne bezig voor Cannabis. Ik ben het zat dat Cannabis als harddrugs wordt aangezien, terwijl alcohol erger is. Cannabis is een medicijn en heeft al zoveel mensen en kinderen genezen en geholpen !! Cannabis is ook goed voor onze dieren ! Ik heb ook een pagina opgezet en heet Cannabis is een medicijn. Daar kunnen jullie al positieve verhalen lezen die ik ga gebruiken om aan de hele wereld te laten zien dat we Cannabis nodig hebben !! Ze willen het ons verbieden en daar ben ik het niet mee eens. Waarom moeten we moeten we zoveel medicijnen slikken waaraan zelfs mensen overlijden. Sorry hoor, maar dat pik ik niet meer, want Cannabis is een medicijn en geen harddrugs. Het is een onkruid en Cannabisolie is voor verschillende ziekten en helpt iedereen ! En niet hoe ze dat zo mooi zeggen... alleen voor de rijken. Hallo wat zijn wij niks meer waard ??? Ik pik dit niet !! Als jullie het ermee eens zijn dan teken de petitie !!! We gaan nu opstaan samen en samen zijn we sterk !!! Graag delen zodat we veel mensen kunnen bereiken, hoe meer hoe beter !! En ik bedank David Beaten voor mij te helpen deze petitie te maken, bedankt !!! Groetjes Jeanette Salihu