Carl Huybrechts van het scherm. Liever nu, dan morgen!

Telkens als dhr Huybrechts Carl, supporter van het terziele gegane Beerschot AC, scoren op zondag presenteert op de Antwerpse regionale zender ATV, vindt hij het nodig om RAFC te kleineren.

Royal Antwerp Football Club is nochtans de enigste actieve profclub uit de stad Antwerpen. Ondanks hun 10de opeenvolgende jaar in tweede klasse, blijft de club bijna 135 jaar strijdvaardig.

WIJ als trouwe Antwerpfans vinden het dan ook niet kunnen dat dhr Huybrechts Carl week na week een platform krijgt op de grootste regionale omroep om zijn frustraties te uiten tov het stamnummer 1. De aankondiging van het wedstrijdverslag voor RBD Borinage - Royal Antwerp F.C., is de druppel die menig emmer deed overlopen. Niet alleen stootte hij de Antwerpfans tegen de borst, hij kleineerde tevens de fans van RBD Borinage, de supporters van de deelnemers aan play-off 1 van de Jupiler Pro League en een groot auteur Victor Hugo.

Genoeg is genoeg. Wij eisen het onmiddellijk verwijderen van dhr Huybrechts Carl van het scherm tijden scoren op zondag of eender welk sportprogramma op ATV. WIJ zijn de aanvallen naar de enige echte ploeg van't stad meer dan beu!

WIJ zijn Antwerp!