CHINOUK MOET OVER NAAR HET TWEEDE JAAR

Beste mensen,

Chinouk Metz uit 17MUB gaat helaas niet over naar het tweede jaar van de Podiumacademie Twente op het ROC van Twente in Almelo! We zijn het daar niet mee eens want ze is een talentvolle, ambitieuze en gemotiveerde leerling! Al haar cijfer staan op voldoende! Echter is zij niet terecht behandeld als je kijkt naar haar groei en motivatie! Ze heeft zelfs een examenstudent geholpen met het uitvogelen van koortjes, ze heeft het op stage supergoed gedaan, ze heeft meegedaan met optredens, voor haar overgangsauditie heeft ze zelf een band bij elkaar gekregen en ga zo maar door! En toch heeft zij een onvoldoende voor haar hoofdvak wat wij een beetje tegenstrijdig vinden!

Wij vinden daarom dat ze genoeg gepresteerd heeft om over te gaan naar het tweede jaar.

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.