De naam van COREZ moet veranderen !!!!

2,5 jaar heb ik gezwoegd, gezweet om de naam van Corez bekend te maken. Na vele deelacties en winacties heb ik eindelijk mijn pagina op 5000 duizend likes kunnen brengen. Een instagram zelfs op 600 volgers. Jammer genoeg werd begin deze maand mij de pagina ontnomen! Iemand hackte mijn account en nam alle beheersrechten over, omdat die persoon dacht dat hij het beter kan met Corez en gaf mij ook alle vertrouwen dat het beter ging gaan. Maar ik wou graag mijn promo voor Corez verder zetten! Nu 3 weken nadat mij de pagina eigenlijk ontnomen is zie ik enkel maar achteruitgang. Ik begin me te schamen dat de foto's onkwalitatief zijn en vind het echt jammer dat mijn naam Corez = Corneel wordt meebeschonden terwijl ik al op een persoonlijk project bezig ben, wat nog niet iedereen weet. De 5,000 likes zijn maar likes , maar ik wil dat mijn naam gerust gelaten wordt! Dus ik pleit dat de "Corez"-crew de naam verandert naar iets anders dat niet gelinkt wordt aan corez. Dus ook een nieuw logo enzovoort. Het is mijn levenswerk dat ze nu in de vuilbak aan het smijten zijn.

De mensen vertrouwen in Corez voor fotografie voor goedkope prijs. En nu is het omgekeerd. Dure foto's met slechte kwaliteit ? Ik krijg wekelijks klachten en ik kan er niets aan doen. Andere verantwoordelijkheden = ander naam.

corez2_Tekengebied_1.png

Groetjes,