Criteria aanpassingen voor uitsturen Amber Alert

Zoals velen van jullie weten word Nsimire al bijna 2 weken vermist. En word er geen Amber Alert verzonden omdat haar situatie niet aan de criteria voldoet. Graag zou ik zoveel mogelijk handtekeningen verzamelen zodat dit naar de 2de kamer kan om deze regels aan te passen. Orlando had eerder gevonden kunnen worden en bidden wij dat Nsimire spoedig veilig en wel thuis mag komen omdat deze Amber Alert er als nog komt. Ook ik ben een moeder van kinderen en ik moet er niet aandenken mijn kinderen kwijt te raken en niet alle beschikbare middelen voor hun veilige terugkeer kan gebruiken. Alvast bedankt voor je handtekening!!

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.