DE HAPPY ROEDEL

Uitrenveld moet blijven !

Happy Roedel levert een dienst. Deze dienst bestaat uit een uitlaat service / dagopvang van honden ten tijde dat wij, hondeneigenaren, als burger werken. Er is in deze regio (Woerden/Harmelen/Vleuten-De Meern) een tekort aan dit soort diensten. Happy Roedel haalt de hond(en) op en laat de honden keurig uit op het veld in Harmelen/Woerden.

Deze hondenuitlaatdienst/dagopvang is een onderdeel van het systeem van een mooie en goede ontwikkelde samenleving. Het bezit van een hond is van grote waarde voor hondenbezitters oa  gezinnen met 2 kinderen. Wij hoeven u niet uit te leggen dat het bezit van huisdieren al zo oud is als dat er mensen bestaan. Het is een bijzonder gevoel en voegt waarde toe op vele vlakken in de samenleving. Zoals ook als beveiliging tegen inbraak.

De Happy Roedel klanten ook wel Happy Roedelaars genoemd bij organisatie zijn boven verwachting tevreden over hun dienst.

Het verbieden om gebruik te mogen maken van hun locatie in Harmelen/Woerden zal :

•imago schade aan jullie als gemeente toebrengen;
•illegale hondenuitlaatservice creëren
•de hondenuitlaatbranch in de regio alleen maar meer in de problemen brengen omdat er een tekort is aan beschikbare locatie's. Daarmee raakt u de ruggengraat van de samenleving te weten het midden en kleinbedrijf.
Deze negatieve punten raken direct de burger, het midden en kleinbedrijf en de mooie opgebouwde lokale samenleving.

Samengevat: Bij deze met klem het verzoek om De Happy Roedel gebruik te laten blijven maken van de locatie in Harmelen/Woerden !

Met deze petitie ondersteunen wij als belanghebbende dat De Happy Roedel gebruik mag blijven maken van het terrein aan de Geestdorp in Woerden. Wij hopen dat de zienswijze in overleg aangepast kan worden of dat er een vergunning afgegeven kan worden zodat De Happy Roedel gebruik kan blijven maken van het terrein wat zij gebruiken als hondenuitrenveld.

Linda ten Wolde-De Happy Roedel    Neem contact op met de schrijver van de petitie